دنا هیبریدی: پایان یافتن منتظران، با ورود به بازار + تصویر

فوریه 19, 2024 0 نظر 31

دنا هیبریدی یک خودروی پر فروش با بهره وری بالا و سبکی زیباست که به زودی به بازار می آید. این خودرو از ترکیب تکنولوژی برقی و سوختی بهره می برد و از این روی، از لحاظ مصرف سوخت بسیار کارآمد است. با توجه به افزایش نگرش مثبت جامعه نسبت به حفاظت از محیط زیست و توجه به مصرف پایین سوخت، دنا هیبریدی به عنوان یک گزینه مناسب و محبوب در بازار خودروها معرفی شده است.

این خودرو به دلیل هماهنگی مناسب میان توانایی های خودرو های سوختی و همچنین خودرو های برقی، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. طراحی زیبا، ایمنی بالا و امکانات مدرن این خودرو باعث شده که به یک گزینه جذاب برای خرید تبدیل شود.

دنا هیبریدی به عنوان یک گام مهم در راستای کاهش آلودگی هوا و حفاظت از محیط زیست معرفی شده است و امیدواریم که با راه اندازی آن، مسئولیت اجتماعی شرکت سازنده نیز بهبود یابد. این خودرو انتخاب بسیاری از مصرف کنندگان خودروهای سواری است و احتمالا با ورود آن به بازار، میزان فروش خودروهای هیبریدی افزایش یافته و برند دنا را به موفقیت های بزرگ تری هدایت خواهد کرد.

ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰شرکت ایپکو در سیزدهمین همایش پیشرانه های درون سوز از دنا هیبریدی رونمایی کرد. در ادامه مشخصات فنی و تصاویر این سدان را خواهیم دید.خودروهای هیبریدی پا به پای محصولات بنزینی و الکتریکی در حال تولید هستند و پیش بینی می‌شود تا یک دهه آینده تعداد آنها بیشتر شود. در بازار داخلی ایران ماشین‌های هیبریدی با استقبال چندان مطلوبی مواجه نشده‌اند که علت آن تولید کم چنین محصولاتی است و به نظر می‌رسد با کمی تلاش استقبال خوبی از آنها صورت بگیرد.دنا هیبریدی در راه بازارایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز ملی کشور در تلاش است روز به روز سبد محصولات خود را متنوع سازد و در همین راستا به تازگی از نسخه هیبریدی دنا رونمایی کرده است. پیش تر همایش پیشرانه‌های درون سوز برگزار شد و ایپکو در سیزدهمین دوره این همایش از محصول جدید آبی پوشان رونمایی به عمل آورد.زیر کاپوت دنا هیبریدی یک پیشرانه بنزینی سه سیلندر با حجم ۱ لیتر و یک موتور الکتریکی تعبیه شده که مجموعاً می‌توانند ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید کنند. پیشرانه برقی نیروی خود را از باتری‌های ۱۴ کیلووات ساعتی دریافت می‌کند و باتری‌ها نیز انرژی خود را از سوخت بنزین می‌گیرند و بدین ترتیب هر دو پیشرانه با کمک یکدیگر خودرو را روشن و آماده به کار خواهند کرد.دنا هیبریدی در هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت به طور ترکیبی ۳٫۳ لیتر سوخت مصرف می‌کند و طبق آنچه ایپکو اعلام کرده در هر یک کیلومتر مسافت طی شده، ۷۷ گرم دی اکسید کربن منتشر خواهد کرد. (به میزان نصف یک خودروی تماما بنزینی دی اکسید کربن انتشار می‌دهد.)اگر باک بنزین پر باشد و باتری‌ها نیز شارژ شده باشند، می‌توان انتظار داشت این خودروی هیبریدی حداکثر ۱۰۰۰ کیلومتر مسافت طی کند. همچنین به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش، ۱۵ کیلووات ساعت انرژی الکتریکی مصرف خواهد شد و اگر به تنهایی از پیشرانه الکتریکی استفاده شود رنج حرکتی به ۶۷ کیلومتر می‌رسد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها