سورپرایز گوگل: تجربه بیشتر با ری اکشن در تماس های صوتی

فوریه 26, 2024 0 نظر 23

سورپرایز گوگل: ری‌ اکشن در تماس‌ های صوتی

گوگل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری دنیا، همواره در تلاش است تا با ابتکارات خلاقانه و پیشرفته‌ای همواره کاربرانش را شگفت زده کند. اخیراً گوگل با معرفی قابلیت جدید ری‌ اکشن در تماس‌های صوتی، بار دیگر موفق به ایجاد یک سورپرایز فوق‌العاده برای کاربرانش شده است.

این قابلیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا با انجام عمل‌های ساده صوتی، مانند گفتن “تماس بعدی”، “شماره تماس من” یا “صدای بلندتر”، کنترل بهتری بر تماس‌های خود داشته باشند. این امکان باعث بهبود تجربه کاربری در حین مکالمه می‌شود و نشان از تمرکز گوگل بر روی جلب رضایت کاربران دارد.

با معرفی این قابلیت جدید، گوگل نشان می‌دهد که همچنان به پیشرفت و نوآوری در زمینه فناوری متمایل است و همواره در تلاش است تا با ارائه امکانات جدید، کاربران خود را مواجه با سورپرایزهای خوشایند و بی‌نظیر کند.

ارسال شده توسط: امیرحسین کریم نژاد ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۴گوگل می‌خواهد با اضافه‌کردن ری اکشن تماس های صوتی را جذاب‌ کند. در ادامه به جزئیات این ویژگی جدید و محدودیت‌های آن در سیستم‌ عامل اندروید خواهیم پرداخت. در دنیای کنونی اکثر افراد زندگی خود را با عجله و استرس سپری می‌کنند و چندان وقت آزاد ندارند. همین نیز باعث شده که عموما به دنبال راه‌های کوتاه‌تری برای برقراری ارتباط باشند. شاید به‌همین دلیل بود که ایموجی‌ها فوق‌العاده محبوب شدند. حالا ظاهرا گوگل در حال کار روی ری اکشن در تماس های صوتی است تا یک تغییر جذاب را رقم بزند.تغییر اساسی تماس های صوتی با ری اکشنظاهری کاربری به‌نام AssembleDebug در حال بررسی کد‌های سیستم‌عامل اندروید بود که متوجه این ویژگی شد. به‌ادعای وی گوگل در حال کار روی اضافه‌کردن برخی افکت‌های صوتی به مکالمه در واکنش به طرف مقابل بوده است. به‌عنوان مثال تصور کنید که در حال گفتن یک جوک به دوستتان پست تلفن هستید و بلافاصله صدای افکت درام را پخش می‌کنید یا طرف مقابل افکت خنده را پخش می‌کند.گوگل این ویژگی را در نسخه بتا ۱۲۴ برنامه تماس گوشی قرار داده بود و آن را Audiomoji می‌نامید. هرچند که آنها پس از اعلام خبر کدهای مربوطه را حذف کرده و آن را صرفا یک اشتباه نامیدند. با وجود این، AssembleDebug حتی تصویر صفحه‌ای که هنگام استفاده از این ویژگی‌ (گزینه درام) ظاهر می‌شود را نیز در کانال تلگرام خود منتشر کرده است.در حال حاضر ری اکشن های تماس صوتی به تشویق، جشن گرفتن، صدای درام، خنده و ناراحتی محدود هستند. با توجه به اینکه این ویژگی در نسخه بتا مشاهده شده است، کاربران باید حداقل چند ماه برای تجربه آن منتظر بمانند. البته تنها در صورتی که گوگل از ارائه آن پشیمان نشود. با توجه به اینکه گوگل به‌ندرت برای برنامه Phone بروزرسانی منتشر می‌کند، امیدواریم در آینده شاهد این ویژگی جذاب در سیستم‌عامل اندروید باشیم. بیشتر بخوانید: قابلیت جدید اندروید ۱۵، مادربزرگ شما را عاشق گوشی اندرویدی می‌کند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها