آغاز گذارنده ارزان خودروی اقساطی کی ام سی X5؛ معرفی نوآورانه جدیدترین مدل جک S5

مارس 9, 2024 0 نظر 27

اولین فروش اقساطی کی ام سی X5؛ نسل جدید جک S5 به بازار آمد

جدیدترین مدل‌های خودروی کی ام سی X5 و جک S5 به عنوان اولین خودروهای اقساطی این دو برند، با مشخصات فوق‌العاده و طراحی شکیل و مدرن به بازار عرضه شده‌اند. X5 از کمپانی معتبر کی ام سی با موتور قدرتمند و فضای داخلی فراوان، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک SUV لوکس و بی‌نظیر هستند.

از سوی دیگر، جک S5 با طراحی خیره‌کننده و امکانات پیشرفته، جذابیت بسیار زیادی برای علاقه‌مندان به خودروهای شیک و اسپرت دارد. قابلیت پرداخت اقساط برای این دو مدل، به خریداران این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی از هزینه‌های یکباره، به خرید خودروی مورد نظر بپردازند.

به کمک این فروش اقساطی، علاقه‌مندان به خرید خودروهای مدرن و لوکس، می‌توانند به راحتی و به صورت اقساطی و با شرایط راحت، به خرید خودروی این دو برند معتبر دست پیدا کنند. این اولین فروش اقساطی این دو مدل خودرو، فرصتی مناسب برای بهره‌مندی از یک خودروی بی‌نظیر است.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۳گروه خودروسازی کرمان موتور با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط جدید فروش اقساطی کی ام سی X5 را در نیمه دوم اسفند ۱۴۰۲ اعلام کرد.در طرح جدید فروش کرمان موتور سه محصول این شرکت صرفا به صورت اقساطی عرضه خواهند شد. کی ام سی X5 نیز به عنوان یکی جدیدترین محصولات این شرکت با مدل ۱۴۰۳ عرضه می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.جزئیات فروش اقساطی کی ام سی X5 – نیمه دوم اسفند ۱۴۰۲در این طرح خودرو کی ام سی X5 با مبلغ پیش پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان و با دو نوع شرایط پرداخت اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه عرضه می‌شود. لازم به ذکر است قیمت مصوب فعلی این خودرو ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.رنگ‌های ارائه شده در این طرح فروش، سفید، مشکی و خاکستری طوسی روشن متالیک است. شایان ذکر است موعد تحویل این خودرو حداکثر ۹۰ روز کاری خواهد بود. همچنین سود مشارکت و انصراف در این طرح صفر درصد و جریمه تاخیر به‌صورت ماهیانه ۳ درصد در نظر گرفته شده است.متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی‌های کرمان موتور در سطح کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها