آخرین قیمت خودروهای BMW در بازار ایران: نگاهی به قیمت‌های جذاب بهمن ۱۴۰۲

فوریه 13, 2024 0 نظر 28

نگاهی به آخرین قیمت خودروهای BMW در بازار ایران (بهمن ۱۴۰۲)

با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات بازار خودرو در ایران، همیشه جذاب است تا قیمت‌های خودروهای لوکس مانند BMW را در بازار مورد بررسی قرار دهیم. در ماه بهمن ۱۴۰۲، قیمت‌های خودروهای برند BMW نیز تحت تأثیر تغییرات بازار قرار گرفته و افراد علاقمند به این خودروها نیاز به آگاهی از قیمت‌ها دارند.

بنا به گزارشات اخیر، قیمت‌های خودروهای BMW در بازار ایران در ماه بهمن ۱۴۰۲ افزایش یافته است. این افزایش قیمت ناشی از عوامل متعددی اعم از تورم، ارزش ارز و شرایط بازار است. بنابراین، بررسی دقیق و مقایسه قیمت‌های این خودروها برای خریداران بسیار مهم است.

اگر به خرید یک خودروی BMW علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌شود که قبل از تصمیم‌گیری نسبت به خرید، بازار را به دقت بررسی کنید و قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایید. این مقایسه به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را در خرید خودروی BMW بر اساس شرایط بازار بهمان دهید.

با توجه به روند ریزشی قیمت‌ها در بازار خودرو، قیمت خودروهای بی ام و (BMW) در بازار ایران نیز دستخوش تغییرات قیمتی زیادی شده است.

طبق آخرین آمار بازار خودرو ایران، چند روزی است که روند ریزشی قیمت خودروهای داخلی و خارجی آغاز شده است و اکثر برندهای مطرح خارجی نیز با افت قیمت مواجه بوده‌اند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام آخرین قیمت محصولات بی ام و در ایران می‌پردازیم.

قیمت خودروهای BMW در ایران – بهمن ۱۴۰۲

برندمدل (سال ساخت)کارکرد (کیلومتر)قیمت (تومان)
سری ۷ individual vip۲۰۱۸صفر کیلومتر۲۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سری ۷ individual vip۲۰۱۷صفر کیلومتر۱۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سری ۵ سدان Perfection۲۰۱۸صفر کیلومتر۱۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سری ۵ سدان Perfection ۲۰۱۸صفر کیلومتر (نمایندگی)۱۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سری ۵ سدان Champion۲۰۱۷صفر کیلومتر۱۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سری ۵ سدان  Frontier Sport۲۰۱۷صفر کیلومتر (نمایندگی)۱۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
X۴ نسخه exclusive۲۰۱۷صفر کیلومتر۱۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
X۴ نسخه exclusive۲۰۱۷صفر کیلومتر (نمایندگی)۱۰,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
X۱ نسخه Epic۲۰۱۷صفر کیلومتر۹,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت پرچمدار حال حاضر محصولات بی ام و در ایران، یعنی سری ۷ Individual VIP مدل سال ۲۰۱۸ صفر کیلومتر در یک هفته اخیر با ریزش ۷۰۰ میلیون تومانی قیمت به حدود ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسید. این در حالی است که مدل ۲۰۱۷ همین خودرو با کاهش ۴۰۰ میلیون تومانی قیمت مواجه بود و حدود ۱۹ میلیارد تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت خودروهای BMWقیمت خودروهای BMW

قیمت بی ام و سری ۵ Perfection فول مدل ۲۰۱۸ صفر کیلومتر نیز با افت ۳۰۰ میلیون تومانی در بازار به ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید. بی ام و X4 Exclusive مدل ۲۰۱۷ صفر کیلومتر در یک هفته اخیر با ریزش ۲۰۰ میلیونی قیمت مواجه بوده و قیمت آن در بازار ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. خودرو بی ام و X1 Epic مدل ۲۰۱۷ صفر کیلومتر نیز که از محصولات اقتصادی این برند در بازار جهانی محسوب می‌شود با افت قیمت ۲۰۰ میلیون تومانی، حدود ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین بخوانید: حضور ۴ خودرو BMW در سامانه جامع؛ آیا بی ام و به ایران بازگشته است؟ ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو استارت خورد + لیست قیمت خودرو

بی ام و قیمت خودرو قیمت خودروهای وارداتی قیمت ماشین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها