تهاجم فوری سرمایه گذاران و نهنگ های ارزهای دیجیتال به اتریوم

مارس 2, 2024 0 نظر 21

هجوم سرمایه گذاران و نهنگ‌های ارز دیجیتال به اتریوم

اتریوم یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در دنیاست که با گسترش و توسعه‌ی خود، جذب هجوم سرمایه گذاران و نهنگ‌های ارز دیجیتال شده است. این موضوع باعث شده تا قیمت اتریوم به شدت افزایش یابد و بازار این ارز دیجیتال از روند رشد قابل توجهی برخوردار باشد. هر روز شاهد خبرهای جدیدی درباره تغییرات نوسانات بازار اتریوم هستیم که نشان از توجه بسیاری از سرمایه گذاران به این ارز دیجیتال دارد.

نهنگ‌های ارز دیجیتال که به عنوان افرادی با سرمایه بالا و توانایی خرید و فروش عظیم ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند، در حال حاضر به نهنگ‌های اتریوم تبدیل شده‌اند و تحت تاثیر آن‌ها، بازار این ارز دیجیتال رو به رشدی قوی و پرقدرت می‌روند. این هجوم سرمایه گذاران و نهنگ‌های ارز دیجیتال به اتریوم، باعث شده تا نگاه جهانی به این ارز دیجیتال تغییر کند و موجب شود تا مناسب‌ترین فرصت‌های سرمایه گذاری در این بازار، برای افرادی که به دنبال سوددهی بالا هستند، ارائه شود.

ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۵به تازگی نهنگ‌های ارز دیجیتال و برخی از سازمان‌ها اقدام به خرید حجم زیادی اتریوم کرده‌اند. دلیل هجوم سرمایه گذاران به اتریوم چیست؟قطع به یقین پس از بیت کوین، ارز دیجیتال ویتالیک بوترین در مرتبه دوم ایستاده است. محبوبیت این رمزارز روز به روز در حال پیشرفت است و سرمایه گذاران و نهنگ‌ها علاقه زیادی به آن نشان می‌دهند. به تازگی اتریوم با استقبال نهادهای مختلف و از همه مهمتر نهنگ‌های بازار مواجه شده و توانسته باری دیگر رویای ۴۳۰۰ دلاری‌اش را در سر بپروراند. در اخبار ارزهای دیجیتال اتریوم را جزو ۱۰ ارز دیجیتال جذاب برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴ معرفی کردیم.هجوم سرمایه گذاران به اتریومهر از گاهی برخی از سازمان‌ها روی یک ارز دیجیتال مانور می‌دهند و با خرید تعداد زیادی از آن به سبد سرمایه گذاری خود اشاره می‌کنند تا توجه قسمت عمده بازار را به خود جلب کنند. شرکت معتبر Benson که شریک OKX Ventures به حساب می‌آید به نقش کلیدی اتریوم در پورتفوی خود اشاره کرده است.حمایت شفاف بنسون از بلاک چین‌های موازی مثل پروژه سی – Sei و شوا اتریوم نشان می‌دهد که بازار به مقیاس پذیری و خلاقیت‌های اتریوم اعتماد کامل دارد. پالس مثبت دیگری که سبزپوش شدن ETH را تضمین می‌کند، حجم خرید بالای نهنگ‌های ارز دیجیتال است. به طور مثال در یکی از تراکنش‌های همین نهنگ‌ها حدود ۱۵ هزار اتریوم معادل ۵۲ میلیون دلار جا به جا شده است!به گزارش آن چین سنتیمنت، اتریوم از آبان ماه سال جاری تا به امروز، بیشترین تراکنش‌های پربازده را داشته است و موفق شده در یک ماه به میزان ۵۰ درصد رشد کند. هم اکنون قیمت این رمزارز پرطرفدار ۳۴۲۳ دلار است و معامله گران آن امیدوارند بتواند سطح ۴۳۰۰ دلاری را مجددا لمس کند.طبق نظر یکی از تحلیلگران ارشد بازار، اگر ۳۱۰۰ دلار را مقاومت و ۲۹۰۰ دلار را حمایت در نظر بگیریم، احتمال اینکه اتریوم به سطوح بالاتر از ۳۵۰۰ دلار دست یابد زیاد است. سناریوهای خوشبینانه تمامی ندارد و محدوده ۴۳۰۰ دلار را نشان می‌دهد که سقفی تاریخی برای این ارز دیجیتال است.یکی دیگر از دلایل رشد و پیشرفت اتریوم، آپدیت دنکان با هدف بهبود اوضاع شبکه است که منجر به تقویت زیرساخت‌های آن شده. کارشناسان فعال مارکت کریپتو بر این باورند که ETH پتانسیل خوبی برای افزایش قیمت دارد و در حوزه دیفای و ان اف تی‌ها نقش برجسته‌ای ایفا خواهد کرد.چهره‌های معروف بازار ارزهای دیجیتال نظیر رائول پال و تحلیلگران برنشتاین افق‌های روشنی برای اتریوم ترسیم می‌کنند و به رشد قیمت آن امیدوارند. خبر خوب دیگری که می‌تواند رشد این ارز دیجیتال را سریع‌تر کند، عرضه ان اف تی اسپات اتریوم است. همچنین یک گزارش موثق ثابت کرده که سهام اتریوم در پورتفوی موسسات بیشتر از بیت کوین است.نکته جالب آنکه سرمایه گذاران کلان نظیر نهنگ‌ها و سازمان‌ها تمایل زیادی به خرید و جمع آوری بیت کوین و اتریوم دارند در حالی که معامله گران خرد تمایلشان به خرید آلت کوین‌ها است. دو عامل مهم تغییر سازوکار شبکه اتریوم به اثبات سهام و پیشرفت راه حل‌های لایه ۲، آینده این رمزارز را تضمین کرده است. سال ۲۰۲۴ برای اتریوم سال مهمی خواهد بود. همچنین بخوانید: ۱۰ ارز دیجیتال جذاب برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴ شاید باور نکنید اما برای یک تراکنش بیت کوین، آب یک استخر بزرگ مصرف می‌شود چرا بیت کوین گران شد و افزایش قیمت ارز دیجیتال تا کی ادامه دارد؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها