فروش ویژه بستیون T77 2023 وارداتی در پایان سال ۱۴۰۲

مارس 5, 2024 0 نظر 19

شرایط فروش بستیون T77 2023 وارداتی در اسفند ۱۴۰۲

با ورود به بازار خودروهای ایران، بستیون T77 2023 به عنوان یک گزینه مطلوب برای خریداران علاقه‌مند به خودروهای وارداتی معرفی شده است. این خودرو با طراحی جذاب و امکانات برتر، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران پیدا کند.

شرایط فروش بستیون T77 2023 وارداتی در اسفند ۱۴۰۲ بسیار جذاب و مقرون به صرفه است. با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های برتر این خودرو، مشتریان می‌توانند با اطمینان بالا و خیال راحت، خودروی موردنظر خود را انتخاب کنند و از تجربه‌ای لذت‌بخش در روند خرید خود بهره‌مند شوند.

با خصوصیات منحصر به فرد و خیره‌کننده این خودرو، فرصتی را از دست ندهید و از شرایط فروش ویژه بستیون T77 2023 وارداتی در اسفند ۱۴۰۲ بهره ببرید. این فرصت را از دست ندهید و خود را به یک تجربه جدید و شگفت‌آور در جاده‌های ایران بسپارید.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۷شرکت بی ام کارز با صدور اطلاعیه‌ای شرایط فروش بستیون T77 2023 وارداتی در اسفند ۱۴۰۲ را ویژه منتخبین سامانه یکپارچه اعلام کرد.بی ام کارز (BM Cars) در اطلاعیه جدید خود از آغاز فرآیند تکمیل وجه خودرو بستیون T77 2023 در اسفندماه ۱۴۰۲ ویژه متقاضیان واجد شرایط سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خبر داد این طرح از روز سه شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا تاریخ ۲۲ اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات کامل این طرح می‌پردازیم.جزئیات فروش نقدی بستیون T77 وارداتی – اسفندماه ۱۴۰۲در این طرح، خودرو بستیون T77 با قیمت ۱ میلیارد و ۹۴۶ میلیون تومان و با موعد تحویل هفته آخر خرداد ۱۴۰۳ به مشتریان منتخب عرضه خواهد شد. رنگ‌های قابل در این طرح فروش سفید، مشکی و نقره‌ای اعلام شده است. لازم به ذکر است سود انصراف و مشارکت در این طرح صفر درصد بوده و همچنین جریمه تأخیر ماهانه ۲.۵ درصد به آن تعلق می‌گیرد.متقاضیان خرید این خودرو که قبلا در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی جزو منتخبین تخصیص بستیون T77 قرار گرفته‌اند، صرفا می‌توانند به صورت آنلاین و از طریق وبسایت گروه خودروسازی بی ام کارز نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.مشخصات فنی بستیون T77 بی ام کارزاین خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با حداکثر توان ۱۶۶ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۵۸ نیوتن متر بهره می‌برد. مجموع این توان توسط یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته از نوع تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و مصرف سوخت آن حدود ۷.۱ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.امکانات رفاهی و ایمنی Bestune T77از مجموع آپشن‌های بستیون T77 2023 می‌توان به: دوربین دید عقب، سیستم تشخیص مانع عقب، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود بدون کلید به همراه استارت دکمه‌ای، آینه‌های جانبی جمع شونده به همراه گرمکن، آینه داخلی با عملکرد خودکار ضد تابش نور، سانروف پانوراما، تودوزی چرم، صندلی برقی راننده و سرنشین به همراه گرمکن، صندلی راننده قابلیت تنظیم در ۶ جهت و صندلی سرنشین در ۴ جهت به صورت برقی، سیستم روشنایی مشایعت تا در منزل و همچنین چراغ‌ها با تکنولوژی LED اشاره کرد. از دست ندهید: فیدلیتی پرستیژ و ریسپکت تیپ ۲ گران شدند + قیمت جدید در اسفند ۱۴۰۲ قیمت و شرایط فروش جدید دایون Y7 ایلیا موتور – اسفند ۱۴۰۲

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها