فروش ویژه ایران خودرو در اسفند ۱۴۰۲ به راه اندازی می‌رسد

مارس 6, 2024 0 نظر 30

آغاز پیش فروش ایران خودرو ویژه اسفند ۱۴۰۲

ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ایران، همواره توانسته است با عرضه محصولات با کیفیت و استاندارد، محبوبیت بالایی در بین مشتریان خود داشته باشد. در این راستا، آغاز پیش فروش ویژه اسفند ۱۴۰۲ توسط ایران خودرو برای مشتریان وفادار به این برند، فرصتی مناسب برای خرید خودروهای مدرن و با طراحی های جذاب است.

این پیش فروش ویژه اسفند ۱۴۰۲ شامل تخفیف های منحصر به فرد، پکیج های ویژه و پیشنهادات ویژه برای خریداران محترم می باشد. با خرید از این پیش فروش، شما از آخرین مدل های خودروهای ایران خودرو به قیمتی استثنایی بهره مند خواهید شد. علاوه بشن، با خرید خودرو ایران خودرو، به جمع مشتریان وفادار این برند محبوب خواهید پیوست و از خدمات پس از فروش با کیفیت این شرکت بهره مند خواهید شد.

بنابراین، اگر به دنبال یک فرصت خرید مناسب برای خودروی جدید خود هستید، حتما از این پیش فروش ویژه ایران خودرو در اسفند ۱۴۰۲ استفاده کنید و از تخفیف ها و پیشنهادات ویژه آن بهره ببرید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۱پیش فروش ایران خودرو ویژه اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد. در این طرح پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، تارا دستی و اتوماتیک، سورن پلاس، دنا پلاس، هایما S7 و هایما S5 به فروش می‌رسند.گروه صنعتی ایران خودرو شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد برای متقاضیان با اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه خودروهای داخلی را فراهم کرد. متقاضیانی که از سوی ایران خودرو پیامک دریافت کردند، می‌توانند به مدت ۱۰ روز به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کنند. در این طرح پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، تارا دستی و اتوماتیک، سورن پلاس، دنا پلاس، هایما S7 و هایما S5 به فروش می‌رسند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این خودروها آشنا خواهیم شد.پیش فروش ایران خودرو – اسفند ۱۴۰۲نام خوردوموعد تحویلمبلغ قابل پرداختپژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقا یافته۹۰ روزه۴۹۸ میلیون و ۵۸۴ هزار تومانتیر ۱۴۰۳۲۴۹ میلیون و ۲۹۲ هز ار تومانمرداد ۱۴۰۳۲۲۴ میلیون و ۳۶۲ هزار تومانپژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای ارتقا یافته۹۰ روزه۶۰۲ میلیون و ۷۳۵ هزار تومانمرداد ۱۴۰۳۳۰۱ میلیون و ۳۶۷ هزار تومانتارا دستی V1P90 روزه۵۸۰ میلیون و ۱۲۰ هزار تومانمرداد ۱۴۰۳۲۹۰ میلیون و ۶۰ هزار تومانشهریور ۱۴۰۳۲۶۱ میلیون و ۵۴ هزار تومانتارا اتوماتیک V4LX90 روزه۶۸۱ میلیون و ۴۳۴ هزار تومانمرداد ۱۴۰۳۳۰۶ میلیون و ۶۴۵ هزار تومانسورن پلاس بنزینی XU7P90 روزه۴۵۹ میلیون و ۱۱۸ هزار تومانمرداد ۱۴۰۳۲۲۹ میلیون و ۵۵۹ هزار توماندنا پلاس EF7P شش سرعتهمرداد ۱۴۰۳۲۴۸ میلیون و ۲۱۲ هزار تومانرانا پلاس ارتقا یافتهشهریور ۱۴۰۳۲۲۵ میلیون و ۷۶۷ هزار تومانپژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقا یافتهمرداد ۱۴۰۳۲۴۹ میلیون و ۲۹۲ هزار تومانسورن پلاس بنزینی XU7P90 روزه۴۵۹ میلیون و ۱۱۸ هزار تومانهایما S790 روزه۱ میلیارد و ۲۲ میلیون و ۱۸۹ هزار تومانهایما S590 روزه۹۹۲ میلیون و ۱۳۵ هزار توماندنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال۹۰ روزه۶۹۲ میلیون و ۱۶۶ هزار تومانشهریور ۱۴۰۳۳۴۶ میلیون و ۸۳ هزار تومان  بیشتر بخوانید: ظاهرا قرار نیست تولید پژو پارس متوقف شود نسخه جدید وانت آریسان ۲ با ارتقاء استانداردهای ایمنی معرفی شد + عکس ایران خودرو شرایط فروش خودرو ۱۴۰۲-۱۲-۱۶

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها