جیپ اونجر بنزینی: شاسی بلند و کوچک با قدرت کم!

ژانویه 26, 2024 0 نظر 28

جیپ اونجر بنزینی، یکی از جدیدترین محصولات شرکت جیپ است که با ویژگی‌های بی‌نظیرش به بازار معرفی شده است. این خودرو با داشتن یک شاسی بلند و قدرت موتور کم توان، ایده‌آل برای استفاده در محیط‌های خاص و ماجراجویی است.

شاسی بلند این خودرو، امکان عبور از مسیرهای دشوار و مختلف را فراهم می‌کند و باعث می‌شود تا راننده احساس امنیت و قدرت را در زمان رانندگی داشته باشد. همچنین، با داشتن موتور بنزینی کم توان، این خودرو از مصرف سوخت کمی برخوردار است که از آن به عنوان یک مزیت مهم خودرو یاد می‌شود.

طراحی زیبا و جذاب این خودرو همچنین یکی از ویژگی‌های مثبت آن است که باعث شده تا به یکی از محبوب‌ترین خودروها در بازار تبدیل شود. اگر به دنبال یک خودروی ماجراجویی و در عین حال سبک و کم توان هستید، جیپ اونجر بنزینی می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد.

۰۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۲

جیپ اونجر بنزینی در قالب یک شاسی بلند کوچک و کم توان معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه بنزینی Jeep Avenger آشنا می‌شویم.

در حالی که شرکت جیپ شاسی بلند اونجر را فقط در نسخه برقی روانه بازار کرده بود، اما اکنون از نسخه بنزینی و هیبریدی آن نیز پرده برداشت که نسبت به نسخه برقی خود قیمت بسیار کمتری دارند. جیپ اونجر برقی در بریتانیا با قیمت ۳۴ هزار و ۸۰۰ پوند به فروش می‌رسید، اما اکنون قیمت پایه نسخه بنزینی آن ۲۵ هزار ۶۴۰ پوند خواهد بود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات نسخه بنزینی و هیبریدی Jeep Avenger آشنا خواهیم شد.

مشخصات جیپ اونجر بنزینی

جیپ اونجر بنزینی

جیپ اونجر بنزینی به یک موتور ۱٫۲ لیتری ۳ سیلندر مجهز شده است که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۰۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز فقط توسط گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو به شکل ترکیبی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۴٫۶ لیتر سوخت مصرف خواهد کرد. ضمن اینکه نسخه هیبریدی این خودرو نیز با قیمت پایه ۲۵ هزار و ۳۰۰ پوند قابل سفارش است که مصرف سوخت کمتری را به همراه دارد.

جیپ اونجر بنزینی جیپ اونجر بنزینی

نسخه هیبریدی این خودرو به همان موتور ۱٫۲ لیتری بنزینی در کنار یک پیشرانه برقی ۲۸ اسب بخاری مجهز شده است. البته قدرت و گشتاور نسخه هیبریدی با نسخه بنزینی برابر بوده و فقط در نسخه هیبریدی شاهد انتقال قدرت به چرخ‌های جلو هستیم. ضمن اینکه نسخه هیبریدی به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به شکل ترکیبی حدو ۴٫۱ لیترب نزین مصرف خواهد کرد. جیپ اونجر هیبریدی از سیستم احیای انرژی ترمزها نیز بهره می‌برد و قادر است مسیرهای کوتاه را به شکل تمام برقی با سرعت کمتر از ۳۰ کیلومتر بپیماید.

جیپ اونجر بنزینی جیپ اونجر بنزینی

جیپ اونجر هیبریدی ظرف مدت ۱۰٫۹ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست پیدا می‌کند. مشتریان می‌توانند جیپ اونجر بنزینی را در دو تیپ پایه Longitude و تیپ Altitude خریداری کنندکه قیمت پایه تیپ دوم ۲۵ هزار و ۳۳۵ پوند است و دلیل این افزایش قیمت هم به وجود امکانات بیشتری چون کنترل تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، رینگ‌های ۱۷ اینچی و نمایشگر اطلاعاتع سرگرمی ۱۰٫۲۵ اینچی مربوط می‌شود.

Jeep AvengerJeep Avenger

مشتریان نسخه هیبریدی اونجر را نیز می‌توانند در تیپ پایه با قیمت ۲۵ هزار و ۳۰۰ پوند، در تیپ Altitude با قیمت ۲۷ هزار پوند و در تیپ Summit با قیمت ۲۹ هزار و ۲۰۰ پوند خریداری کنند. تیپ Summit به عنوان تیپ پرچمدار این خودرو از امکانات متعددی چون سیستم خودران سطح ۲، شارژر بی‌سیم موبایل، سنسورهای پارک ۳۶۰ درجه، دنده عقب ۱۸۰ درجه، چراغ‌های تمام LED جلو و عقب به همراه رینگ‌های ۱۸ اینچی بهره می‌برد که دو تیپ دیگر فاقد این امکانات هستند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها