شروع پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ در دی ماه ۱۴۰۲

ژانویه 13, 2024 0 نظر 25

پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ در دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد

شرکت خودروسازی ایران خودرو اعلام کرده است که پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ به صورت رسمی در دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است. این مدل از وانت پراید با امکانات و قابلیت های بهبود یافته به بازار عرضه می شود و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

وانت پراید ۱۵۱ به عنوان یک وسیله نقلیه سبک و کارآمد با ظاهری جذاب و کارایی بالا برای مصرف کنندگان عرضه شده است. این مدل با داشتن موتور قدرتمند و مصرف سوخت بهینه، توانسته است توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

این خودرو دارای امکانات ایمنی و راحتی بالایی می باشد که آن را به یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در شهر و در مسیرهای طولانی تبدیل کرده است. با آغاز پیش فروش این وانت، انتظار می رود که تعداد زیادی از مشتریان علاقه مند به خرید این خودرو را اعلام کرده و اقدام به خرید این مدل از وانت پراید کنند.

پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ در دی ماه ۱۴۰۲ آغاز شد. سایپا ۱۵۱ SE با کفی اتاق بار در این طرح به شکل پیش فروش به مشتریان عرضه می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا از روز شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ را آغاز کرد. این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و متقاضیان فقط با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا می‌توانند برای خرید این وانت اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این محصول سایپا آشنا می‌شویم.

پیش فروش وانت پراید ۱۵۱ – دی ۱۴۰۲

پیش فروش وانت پراید 151پیش فروش وانت پراید 151

گروه خودروسازی سایپا در این طرح پراید ۱۵۱ SE با کفی اتاق بار تیپ DA را با پیش‌پرداخت ۱۲۹ میلیون و ۵۱۷ هزار تومان و پراید ۱۵۱ SE تیپ DA را با پیش‌پرداخت ۱۲۸ میلیون و ۱۷ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کند. موعد تحویل این خودرو تیر ۱۴۰۳ اعلام شده و قیمت خودرو نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها