بستیون T77 2023: بهای خارق العاده در بازار ایران!

ژانویه 6, 2024 0 نظر 35

بستیون T77 2023 یک خودروی مدرن و با کیفیت است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. این خودرو با طراحی زیبا، امکانات مدرن و قیمت مناسب، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. قیمت نجومی این خودرو در بازار ایران با توجه به ویژگی های برتری که دارد، توجیه شده و باعث شده تا بسیاری از افراد تمایل داشته باشند این خودرو را به خرید برسانند.

بستیون T77 2023 با موتور قدرتمند و مصرف کم، ایمنی بالا، فضای داخلی فراوان و امکانات روز دنیا، یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال خرید یک خودروی جدید هستند. علاوه بر این، طراحی زیبا و منحصر به فرد این خودرو نیز از جمله ویژگی هایی است که آن را از سایر خودروها متمایز می کند.

به طور کلی، بستیون T77 2023 با قیمت نجومی در بازار ایران یک گزینه عالی و مناسب برای خریدارانی است که به دنبال خودرویی با کیفیت و امکانات برتر هستند.

نخستین سری از بستیون T77 2023 اخیرا به دست مشتریان رسید و فروشندگان نیز برای آن قیمت نجومی را در نظر گرفتند. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری شاسی بلند وارداتی Bestune T77 آشنا می‌شویم.

بستیون T77 مدل ۲۰۲۳ که مدتی قبل توسط شرکت بهمن خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به مشتریان عرضه شده بود، به‌تازگی نخستین سری از آن به دست مشتریان رسیده و فروشندگان نیز برای آن قیمت نجومی را در بازار آزاد در نظر گرفتند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری بستیون تی ۷۷ آشنا خواهیم شد.

قیمت بستیون T77 2023 در بازار ایران

در حالی که بهمن موتور شاسی بلند وارداتی بستیون تی ۷۷ را با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به مشتریان عرضه کرده بود، اما اکنون که نخستین سری از آن به مشتریان تحویل داده شده، فروشندگان در بازار برای آن قیمت نجومی بین ۳ میلیارد و ۵۰۰ تا ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان را در نظر گرفتند. البته با افزایش عرضه انتظار می‌رود این قیمت‌ها نیز کاهش پیدا کند.

بستیون T77 2023

گفتنی است برنامه واردات بستیون تی ۷۷ ادامه دارد و بهمن موتور در مراحل بعدی نیز این خودرو را از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به مشتریان عرضه خواهد کرد. بستیون تی ۷۷ به یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۶۶ اسب بخار را به تولید برساند. قدرت تولید شد از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته DCT به چرخ‌های جلو می‌رسد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها