شروع فروش سه خودرو وارداتی جذاب از کوشا خودرو در سامانه یکپارچه

فوریه 29, 2024 0 نظر 22

فروش سه خودرو وارداتی جذاب کوشا خودرو در سامانه یکپارچه آغاز شد

با آغاز فروش سه خودرو وارداتی برند برتر کوشا خودرو در سامانه یکپارچه، شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی و تنها صرف وقت متمرکز بر انتخاب خودروی موردنظر خود دارید. این خودروها با طراحی جذاب و سرعت بالا، قطعات با کیفیت و استحکام فوق‌العاده، مناسب برای هر نوع مسیر و شرایط جاده‌ای می‌باشند.

با داشتن گزینه‌های متنوع برای انتخاب، شما می‌توانید خودرویی که به بهترین شکل با نیازهای و سلیقه شما هماهنگ است را به راحتی پیدا کنید. این خودروها با تکنولوژی نوین و قابلیت‌های متعدد، تجربه‌ی رانندگی را به یک سطح جدید می‌برند و شما را در مسیرهای پر چالش راهنمایی می‌کنند.

همچنین با امکانات پس از فروش برتر، شما مطمئن می‌توانید که خودروی خریداری شده تا سال‌ها پیشرفت و کارایی بالای خود را حفظ خواهد کرد. بنابراین اگر به دنبال یک خودرو وارداتی با کیفیت و جذاب هستید، حتما از این فرصت استفاده کنید و خودروی موردنظر خود را به راحتی و با اطمینان خریداری کنید.

ارسال شده توسط: شایان مددی ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۵فروش دو سدان و یک کراس اوور وارداتی کیا از کوشا خودرو در سامانه یکپارچه کلید خورد. در ادامه شاهد قیمت و مشخصات این ماشین های وارداتی باشید.بر اساس جدیدترین اخبار خودرو داخلی، سه محصول وارداتی از کوشا خودرو اخیراً در سامانه یکپارچه به فروش گذاشته شدند. متقضیانی که پیش‌تر در اسفند سال قبل در این سامانه ثبت نام کرده بودند، حالا می‌توانند کیا K5 یا اپتیما نسل جدید، کیا سلتوس ۱٫۴ لیتری و کیا سراتو جی تی لاین ۲ لیتری را به‌عنوان اولویت خود انتخاب کنند. در ادامه قیمت و سایر جزئیات این خودروهای وارداتی جدید را مشاهده کنید.قیمت و مشخصات سه خودرو وارداتی جدید کوشا خودرو در سامانه یکپارچهقیمت علی‌الحساب کیا K5 و کیا سلتوس ۱٫۴ لیتری در مبادی ورودی به ترتیب ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و ۱ میلیارد و ۶۸۸ میلیون تومان اعلام شده است. کیا سراتو جی تی لاین ۲ لیتری هم با قیمت قطعی ۲ میلیارد و ۱۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد. قیمت نهایی این خودروهای وارداتی با احتساب همه هزینه‌های اضافی از جمله مالیات بر ارزش افزوده، کرایه حمل، بیمه شخص ثالث و… در آینده مشخص خواهد شد.کیا K5 که در واقع نسل جدید سدان پرطرفدار اپتیما است، از یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی تنفس طبیعی بهره می‌برد. این موتور که توانایی تولید قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۱۹۶ نیوتن متر را دارد، به‌واسطه یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته نیرو را به محور جلو می‌فرستد.جی تی لاین ۲ لیتری، تیپ دیگری از سراتو کوشا خودرو به یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی تنفس طبیعی با ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور مجهز است. نیرو محرکه این موتور را یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ‌های جلو هدایت می‌کند.کیا سلتوس ۱٫۴ لیتری هم زیر کاپوت خود یک موتور ۱٫۴ لیتری ۴ سیلندر خطی توربوشارژ دارد که می‌تواند ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند. مسئولیت انتقال نیرو محرکه این موتور به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه ۷ سرعته تر قرار گرفته است. همچنین بخوانید: دو شاسی بلند جدید سوزوکی به زودی در ایران سه محصول جدید تویوتا توسط معین خودرو به ایران آمد خودروهای BMW که جانبازان می‌توانند به کشور وارد کنند این خودروهای مرسدس بنز مجوز واردات گرفتند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها