ریلمی ۱۲ ۵G: بهترین قابلیت آیفون ۱۵ پرو مکس با قیمت مناسب

مارس 3, 2024 0 نظر 22

ریلمی ۱۲ ۵G یکی از گوشی‌های پیشرفته و با کیفیت بازار است که می‌تواند با قابلیت‌های خود هر کاربری را جذب خود کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی، قابلیت اتصال به شبکه ۵G است که این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران به سرعت و پایداری بالای اینترنت دسترسی داشته باشند و از تجربه‌ی بی‌نظیری برخوردار شوند.

علاوه بر این، ریلمی ۱۲ ۵G با ارائه‌ی صفحه‌نمایش با کیفیت و دوربین‌های عالی، تجربه‌ی جذابی را به کاربران ارائه می‌دهد. این گوشی از دوربین‌های با کیفیت بالایی برخوردار است که عکس‌های واضح و شفافی ارائه می‌دهد و تمامی جزئیات را به زیبایی ثبت می‌کند.

با توجه به تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی ریلمی ۱۲ ۵G، می‌توان گفت که این گوشی از بهترین قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند مدرن برخوردار است و توانایی رقابت با گوشی‌های معروف دیگر را دارد. شما هم اکنون می‌توانید این گوشی شگفت‌انگیز را تهیه کرده و از تمامی امکاناتی که ارائه می‌دهد بهره‌مند شوید.

ارسال شده توسط: معین کریمی ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۴عکس تبلیغاتی جدید گوشی ریلمی ۱۲ ۵G چند روز مانده به رونمایی رسمی، از تجهیز آن به یکی از بهترین قابلیت‌های آیفون ۱۵ پرو مکس اپل خبر می‌دهد.کمپانی ریلمی ۱۶ اسفند ماه (۶ مارس) به‌صورت رسمی دو گوشی ریلمی ۱۲ ۵G و ریلمی ۱۲ پلاس ۵G را راهی بازارهای جهانی می‌کند. اما پیش از عرضه، بد نیست با یکی از بهترین قابلیت‌های این گوشی آشنا شوید: یک دکمه مستقل روی بدنه که قابلیت شخصی‌سازی عملکرد را ارائه می‌کند.اگرچه ماهیت دقیق این دکمه هنوز به طور کامل توضیح داده نشده است، اما به نظر می‌رسد دکمه پاور گوشی باشد. این دکمه ظاهراً برای اقدامات سریع مختلف قابل برنامه‌ریزی است. عکس تبلیغاتی منتشر شده به کنترل عملکردهایی مانند شاتر دوربین، چراغ قوه، حالت سکوت، حالت هواپیما و تنظیمات مزاحم نشوید توسط این دکمه اشاره می‌کند. این دکمه در واقع مفهومی شبیه به اکشن باتن اپل دارد که در حال حاضر فقط روی دو گوشی آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس ارائه می‌شود.اطلاعات فنی ریلمی ۱۲ ۵Gمدتی پیش این گوشی در پلتفرم بنچماک‌گیری Geekbench رویت شد که تجهیز آن به چیپست دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک و رم ۸ گیگابایتی را تأیید کرد. براساس آنچه تاکنون می‌دانیم، نسخه اصلی به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و از دوربین اصی ۱۰۸ شواپیکسلی بهره می‌برد.هنوز جزئیات زیادی از این گوشی در دست نیست، اما از چند روز پیش در برخی بازارها پیش فروش محصول آغاز شده است. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این دو گوشی که ۱۶ اسفند اعلام شده، اطلاعات بیشتری از آن را کسب خواهیم کرد. در گجت نیوز بخوانید: گوشی ریلمی ۱۲ پلاس با مشخصات و طراحی جذاب و قیمت مناسب رونمایی شد گوشی ریلمی GT3 با ۱ ترابایت حافظه و دوربین ۲۰۰ شواپیکسلی در نمایشگاه تلکام رونمایی شد ریلمی ۱۲ پرو و ۱۲ پرو پلاس با مشخصات جذاب رونمایی شدند بررسی گوشی ریلمی ۱۱ پرو پلاس

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها