بسته های ویژه رومینگ همراه اول برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ معرفی شدند!

ژانویه 15, 2024 0 نظر 37

بسته‌های ویژه رومینگ همراه اول به مناسبت جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اعلام شد

شرکت همراه اول به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای ارتباطی در ایران، اخیراً اعلام کرده است که بسته‌های ویژه رومینگ در حالت کاملاً مناسب و ارزان برای مشترکان خود را به مناسبت جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به ارمغان خواهد آورد. این تصمیم از سوی شرکت همراه اول به مناسبت این رویداد بین‌المللی مهم، به منظور ارائه خدمات بهتر و متناسب با نیازهای مسافران و علاقه‌مندان به مسابقات فوتبال در کشورهای آسیایی اعلام شده است.

بسته‌های ویژه رومینگ همراه اول به این گونه طراحی شده‌اند که مشترکان بتوانند با هزینه کمتر و با سرعت بالا از اینترنت در کشورهای مختلف آسیایی استفاده کنند. علاوه بر این، این بسته‌ها شامل تماس‌های صوتی و پیام‌ها نیز می‌شوند تا مشترکان بتوانند به راحتی با خانواده و دوستان خود در ایران در تماس باشند. این اقدام از سوی شرکت همراه اول نشان از توجه ویژه این شرکت به نیازهای مشترکان در زمان سفر و مسافرت دارد و نشان از تعهد این شرکت به ارائه خدمات بهتر به مشترکان خود دارد.

بسته های ویژه رومینگ همراه اول به مناسبت جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در کشور قطر اعلام شد. همراه اول ۴ بسته رومینگ اینترنت و مکالمه برای مشترکان خود در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به مناسبت برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در کشور قطر برای همراهی تیم ملی ایران و ایرانیانی که در این کشور حضور پیدا می‌کنند، بسته های ویژه رومینگ ویژه اینترنت و مکالمه را برای مشترکان خود در نظر گرفت.

بسته های ویژه رومینگ همراه اول به مناسبت جام ملت‌ها

اپراتور همراه اول در همین راستا ۴ بسته ویژه رومینگ با کشور قطر را برای مشترکان خود در نظر گرفت که هدایای مکالماتی و پیامکی را نیز شامل می‌شود. سه بسته برای مشترکانی است که خواهان استفاده از اینترنت هستند و یک بسته نیز برای مشترکانی است که به مکالمه تلفنی نیاز دارند. جزئیات بسته‌های اینترنتی به شرح زیر است:

  1. «۲ گیگابایت اینترنت ۷ روزه، ۱۰ دقیقه مکالمه هدیه و ۱۰ عدد پیامک هدیه» به قیمت ۴۰۰ هزار تومان
  2. «اینترنت نامحدود ۱۰ روزه، ۲۴ دقیقه مکالمه هدیه و ۲۴ عدد پیامک هدیه» به قیمت ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان
  3. «۲۰ گیگابایت اینترنت ۳۰ روزه، ۵۰ دقیقه مکالمه هدیه و ۵۰ عدد پیامک هدیه» به قیمت ۲ میلیون تومان

آن دسته از مشترکانی که قصد سفر به کشور قطر را دارند، می‌توانند بسته اینترنت رومینگ نامحدود ۱۰ روزه کشور قطر را خریداری کرده و در قرعه کشی جوایز کمین جام ملت‌های آسیا در اپلیکیشن همراه من نیز شرکت کنند. مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ ستاره ۴ مربع» می‌توانند این بسته‌ها را خریداری کنند.

چهارمین بسته رومینگ همراه اول نیز یک بسته ویژه «۹۰ دقیقه مکالمه ۷ روزه با ۹۰ عدد پیامک هدیه» است که برای مشترکانی که خواهان مکالمه هستند، در نظر گرفته شده است. مشترکان با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ ستاره ۴۳۱ مربع» و با پرداخت ۴۹۰ هزار تومان می‌توانند این بسته را خریداری کنند.

آن دسته از مشترکان اپراتور همراه اول که در ایام برگزاری جام ملت‌های آسیا قصد دارند به کشور قطر سفر کنند، علاوه بر ایکه می‌توانند سیم کارت خود را به همراه داشته باشند و بسته‌های ویژه رومینگ که در مقایسه با تعرفه اپراتورهای کشور مقصد به‌صرفه‌تر است را خریداری کنند، قادر خواهند بود به سایت‌های ایرانی، درگاه‌های بانکی و تمام شبکه‌های اجتماعی نیز دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است اولین دوره جام ملت‌های آسیا به عنوان یک رقابت فوتبالی میان تیم‌های آسایی اولین بار در سال ۱۹۵۶ برگزار شد و از آن سال هر ۴ سال یکبار توسط اتحادیه فوتبال آسیا (AFC) برگزار می‌شود. هجدهمین دوره از رقابت جام ملت‌های آسیا از ۲۲ دی در کشور قطر آغاز شده و تا ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهد داشت. تیم ملی فوتبال ایران که به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیایی به‌شمار می‌رود تاکنون توانسته در سه دوره در سال‌های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ به عنوان قهرمانی برسد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها