راه‌حل‌های جذاب برای درست کردن عمل‌کرد سنسور اثرانگشت گوشی سامسونگ خود

ژانویه 2, 2024 0 نظر 53

اگر سنسور اثر انگشت گوشی سامسونگ شما درست کار نمی‌کند، این تنظیمات را انجام دهید

سنسور اثر انگشت یکی از امکانات مهم و امنیتی هوشمندانه‌ای است که در گوشی‌های هوشمند امروزی وجود دارد. با استفاده از این امکان، کاربران می‌توانند به سادگی و با اطمینان بیشتر از امنیت دستگاه خود استفاده کنند. اما ممکن است گاهی اوقات سنسور اثر انگشت موجب مشکلاتی شود و از کارکرد صحیح خود پس بگیرد.

اگر با مشکلی مشابه روبه‌رو شده‌اید، انجام تنظیمات زیر می‌تواند به حل مشکل کمک کند. ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شوید، سپس به قسمت “امنیت و قفل‌بندی” رفته و از اینجا به “سنسور اثر انگشت” بروید. در این قسمت، می‌توانید اثر انگشت خود را حذف کرده و مجددا ثبت کنید یا نحوه عملکرد آن را تنظیم کنید. همچنین مطمئن شوید که سطح تمیزی انگشتان شما و سطح سنسور مناسب باشد. این تنظیمات معمولا به حل مشکلات سنسور اثر انگشت کمک می‌کند و به شما اجازه می‌دهد از این امکان برای امنیت بیشتر گوشی خود استفاده کنید.

اگر گوشی سامسونگ دارید و سنسور اثر انگشت آن در ثبت و شناسایی با مشکل مواجه شده، با این راه حل موقتی می‌توانید مشکل را برطرف کنید.

برخی از کاربران گوشی‌های سامسونگ با مشکل ثبت سنسور اثر انگشت گوشی مواجه شده‌اند. بنظر می‌رسد که این مشکل به دلیل تنظیم حالت حالت نمایشگر است که روی میزان روشنایی نمایشگر و سنسور اثر انگشت تاثیر می‌گذارد. سامسونگ این مشکل را پذیرفته و راه حلی برای کاربران خود ارائه کرده است.

این شرکت به کاربرانش توصیه می‌کند که قبل از ثبت اثر انگشت، حالت نمایشگر را از حالت Normal به حالت Vivid تغییر دهند. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد تنظیمات گوشی شوید.
  • روی Display کلیک کنید.
  • گزینه Screen Mode را انتخاب کنید.
  • حالا Vivid را انتخاب کرده و روی Apply ضربه بزنید.

پس از تغییر حالت نمایشگر، کاربران سامسونگ می‌توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی اثر انگشت خود را ثبت کنند. طبق گفته سامسونگ این یک راه حل موقتی است و این شرکت به زودی برای رفع آن یک به‌روزرسانی نرم افزاری منتشر خواهد کرد. مشکل شناسایی حسگر اثر انگشت در برخی از جدیدترین مدل‌های سامسونگ مثل گلکسی S23 FE، گلکسی A34 و گلکسی کوانتوم ۴ تاثیر گذاشته است.

سنسور اثر انگشت گوشی سامسونگ

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها