راز محاسبه هزینه تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

فوریه 26, 2024 0 نظر 86

هزینه تبلیغات در اینستاگرام چگونه تعیین می شود؟

تبلیغات اینستاگرام یکی از روش‌های موثر برای تبلیغات محصولات و خدمات شما است. اما یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که هزینه تبلیغات در اینستاگرام چگونه تعیین می‌شود؟

هزینه تبلیغات در اینستاگرام بر اساس چندین عامل مختلف تعیین می‌شود. این عوامل شامل تعداد فالوورهای صفحه شما، نوع تبلیغ، زمان تبلیغ، هدف مخاطب و نوع رقابت در بازار می‌باشد.

از آنجایی که تعداد فالوورهای صفحه شما نقش مهمی در تعیین هزینه تبلیغات دارد، لذا یکی از روش‌های افزایش هزینه تبلیغات اینستاگرام، افزایش تعداد فالوورها و ارتباط مستقیم با مخاطبان است.

بنابراین برای افزایش اثربخشی تبلیغات خود در اینستاگرام، باید به بهبود و افزایش تعداد فالوورها و افزایش تعامل با آنها توجه کنید تا هزینه تبلیغات شما نیز بهینه‌تر و کمتر شود.

تبلیغات اینستاگرام در چهارچوب‌هایی قرار می‌گیرد که قبل‌از اقدام به این کار باید درباره آن اطلاعاتی کسب کنید. هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عوامل متعددی بستگی دارد چرا‌که در این برنامه می‌توانید با استفاده از یک تبلیغات درست و هوشمندانه به درآمدی باورنکردی دست پیدا کنید.ازآن‌جایی‌که قیمت تبلیغات در این پلتفرم نسبت به روش‌های دیگر بسیار مناسب‌تر است، بیزینس‌های زیادی تبلیغات در اینستاگرام را اولویت قرار می‌دهند. در کنار قیمت خوبی که می‌توانید برای هزینه تبلیغات پرداخت کنید، بازده و نتیجه‌ای که خواهید گرفت هم به طریقی قابل توجه است. برای آشنایی بیشتر با این تعرفه‌ها با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.اصلی‌ ترین نکات در قدم اول برای تبلیغات اینستاگرامبرای این‌که در روند تبلیغات محصولات یا برند خود  در اینستاگرام بتوانید موفق عمل کنید، توجه به یک‌سری نکات بسیار ضروری است. این نکات شامل شناخت کافی از کالاها و کسب‌وکار خودتان می‌شود و این‌که اهمیت تبلیغات برای برند شما در چه قسمتی باید دیده شود. برای درک بهتر این مطلب، نکات مهم را در دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌دهیم.توجه به مخاطبان یا مشتریان محصولات برندهدفتان از تبلیغاتمعیارتان در اندازه تاثیر تبلیغاتپاسخ شما به این ۳ قسمت می‌تواند تعیین‌کننده اصلی قیمت برای تبلیغات در اینستاگرام باشد. پس دقت به این ۳ نکته نه‌تنها برای کسب‌وکار خودتان مفید است بلکه برای تبلیغات هم بسیار سازنده خواهد بود و شما را بهتر به هدفتان نزدیک می‌کند.مخاطب محصول شما کیست؟برای داشتن مشتری‌ها، بیشتر باید بدانید محصولی که تولید یا ارائه می‌کنید مناسب چه قشری است. دانستن الگوهای رفتاری مخاطبان، تشخیص نیاز آن‌ها از تهیه کالا یا سلیقه اکثر کسانی که در دامنه مخاطبان شما قرار می‌گیرند می‌تواند در معرفی و فروش محصولات شما بسیار موثر باشد.گاهی دانستن این موضوع به شما کمک می‌کند تا تبلیغات خود را در یک پلتفرم مناسب انجام دهید و صرفا به تبلیغ در اینستاگرام اتکا نکنید. یکی از مهم‌ترین نکات در شناخت مخاطبان محصولتان جلب اعتماد آن‌ها به برند شما است. اگر بتوانید به‌درستی مشتری‌های خود را شناسایی کنید، فروش محصولات و دلیل تبلیغات خود را به درستی تضمین کرده‌اید.هدف از تبلیغات در اینستاگرامتعرفه تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند روی همین گزینه متمرکز شود زیرا هدف شما است که انتخاب می‌کند تبلیغات برند و محصولاتتان را کدام یکی از دسته‌های زیر انجام دهد:سلبریتی‌هااینفلوئنسرهاپیج‌های پربازدیدهزینه تبلیغات در اینستاگرام در هرکدام از این بخش‌ها بسیار متفاوت است با توجه به این موضوع که بیزینس شما هم ممکن است برای تبلیغات به همه آن‌ها نیاز نداشته باشد. با‌این‌حال تعرفه هزینه‌ها و بیزینس‌های مناسب برای هرکدام را معرفی می‌کنیم.اگر کسب‌وکار شما تازه راه‌اندازی شده و نیاز دارید در مدت‌زمان کوتاهی معرفی و شناخته شوید و از تبلیغات خود بازده سریعی داشته باشید استفاده از سلبریتی‌ها بهترین گزینه برای تبلیغات برندتان است. این سبک از تبلیغات که به برند آگهی نیز معروف است بسته به فردی که برای معرفی برندتان استفاده می‌کنید، می‌تواند هزینه تبلیغات در اینستاگرام متغییر باشد.استفاده از اینفلوئنسرها برای تبلیغات محصولات یا خدماتی مناسب است که تصمیم دارند برای مشتریان یا مخاطبان خود اعتماد‌سازی کنند. این افراد به‌دلیل آن‌که با مخاطبانشان به صورت مداوم در ارتباط هستند و رابطه صمیمی و گرمی با آن‌ها دارند، سپردن تبلیغات به این افراد باعث افزایش فروش محصولاتتان و وفاداری مشتریان به برند شما می‌شود.یکی از مزایای استفاده از پیج‌های پربازدید برای تبلیغات اینستاگرام هزینه مناسب تبلیغات در این پیج‌ها است. تبلیغات محصولاتی که قیمت مناسبی دارند یا فروشگاهی هستند در این پیج‌ها می‌تواند بسیار موثر و جواب‌گو باشد.اندازه گیری نتیجه تبلیغاتبعد‌از سپردن تبلیغات خود به هرکدام از کمپین‌های معرفی‌شده، بازده تبلیغات خود را ارزیابی کنید. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که بررسی نتایج را به بعد‌از تبلیغات موکول نکنید و هم‌زمان با شروع آن مشاهده و بررسی خود را آغاز کنید. این نتایج می‌تواند به تعداد کلیک‌ها، تعداد فالوورها یا ثبت سفارش‌ها دسته‌بندی شوند.اندازه‌گیری نتیجه تبلیغات یکی از مهم‌ترین سمت‌ها برای تعیین هزینه تبلیغات در اینستاگرام است. چراکه اگر تاثیرات تبلیغات مثبت باشد در برنامه‌ریزی بعدی شما برای این کار موثر است و با نداشتن اطلاعات کافی از این نتایج هزینه تبلیغات خود را دور انداخته‌اید.استفاده از امکانات اینستاگرام برای تبلیغاتاگر هدف تبلیغات برند شما ایجاد ترافیک زیاد است می‌توانید از تعرفه استوری در پیج‌های پربازدید ۱۰هزار فالوور هم استفاده کنید. این‌کار نه‌تنها شما را به هدفتان می‌رساند بلکه در هزینه تبلیغات در اینستاگرام هم صرفه‌جویی کرده‌اید.اما اگر معرفی محصول یا آنباکسینگ کالا دارید یا جلسه معرفی و پرسش‌وپاسخ و معرفی مجموعه خود را دارید از امکان لایو گداشتن استفاده کنید. این ترفند می‌تواند در تبلیغات شما موثرتر باشد.از قابلیت‌های جدید اینستاگرام مثل گذاشتن ریل حتما استفاده کنید. درست‌کردن یک محتوای عالی جهت تبلیغات با استفاده از ریل می‌تواند با سرعت بالاتری شما و برندتان را وایرال کند. این روزها استفاده از ریل در تبلیغات بسیار رایج است.استفاده از قابلیت collaboration درهزینه تبلیغات در اینستاگرام با اینفلوئنسرها می‌تواند موثر باشد. این یکی از امکانات جدید برنامه است که می‌توانید ریل یا پستی که ساختید هم‌زمان در پیج کاری خود و اینفلوئنسری که برای تبلیغات انتخاب کرده‌اید به‌اشتراک بگذارید. این‌ کار بازدید پیج شما را بسیار بالا می‌برد.عوامل موثر در تعیین هزینه تبلیغات در اینستاگرامبرای تمامی افرادی که در حوزه تبلیغات اینستاگرام فعالیت می‌کنند تعرفه‌ای در قیمت مشخص شده که باید طبق آن عمل کنند. این تعرفه‌ها به عوامل متعددی بستگی دارد که به موارد زیر تقسیم می‌شوند.حوزه فعالیت اینفلوئنسرنرخ تعاملتعداد فالوورخلاقیت در محتواسازیکیفیت محتواسازینوع تبلیغتعداد تبلیغات در بازه زمانی مشخصزمان‌بندی خاصنوع محصول یا برندنحوه انتشارانحصاری‌بودن تیلیغات توسط اینفلوئنسرهزینه تبلیغات در اینستاگرام در زمینه‌ های شغلی مختلفقبلا هم اشاره کردیم که نوع محصولات و برند شما می‌تواند در قیمت تبلیغات بسیار موثر باشد. همین‌طور اینفلوئنسری که برای تبلیغات خود انتخاب کرده‌اید در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند برروی هزینه تبلیغات تاثیرگذار است. برای مثال اینفلوئنسرهایی که در حوزه گیم و بازی یا تکنولوژی فعالیت دارند نسبت به آن دسته از اینفلوئنسرهایی که در حوزه سرگرمی کار می‌کنند نرخ بسیار بالاتری دارند.به این نکته دقت داشته باشید که اگر محدودیت بودجه دارید، اینفلوئنسرهایی که دارای نرخ کم‌تری هستند را انتخاب نکنید. سپردن تبلیغات به افرادی که در حوزه فعالیت برند شما نیستند هرچند هم که ارزان باشد اصراف هزینه است.نکته دیگری که باید در تبلیغات به‌ آن توجه کنید نرخ قیمت تبلیغات توسط سلیبریتی‌ها است. استفاده از این افراد برای برند‌ها یا کسب‌وکارهای نوپا پیشنهاد نمی‌شوند زیرا قیمت یک تبلیغ ساده چند ثانیه‌ای توسط یک سلیبریتی بین ۵۰ تا ۱۰۰میلیون تعیین شده است. اما هزینه تبلیغات در اینستاگرام توسط اینفلوئنسرها از ۵۰هزار تومان تا ۵۰۰میلیون متغیر است.جمع‌بندیهزینه تبلیغات در اینستاگرام به عوامل متعددی وابسته است که در این مطلب سعی کردیم به آن‌ها بپردازیم. شاید تبلیغات در این پلتفرم در ایران به‌ظاهر سرسری و بدون قانون شناخته شود اما طبق یک سری تعرفه‌ها و دسته‌بندی‌ها هزینه تبلیغات در این برنامه تعیین شده و شما می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به وب‌سایت  آژآنس تبلیغاتی گاو بنفش به ادرس www.gavebanafsh.com از این تعرفه‌ها اطلاعات کسب کنید یا با شماره تلفن های ۰۲۱۷۷۷۳۶۲۳۱ و ۰۹۱۹۰۰۴۴۲۸۰ با ما تماس بگیرید.نرخ تبلیغات بسته به هدف یا نوع بیزینس شما و همچنین پیجی که انتخاب می‌کنید تبلیغات‌تان در آن صورت گیرد متغیر است. در این راستا توجه به نکاتی که قبلا ذکر شد در هزینه تبلیغات بسیار مهم بوده و انجام آن‌ها به تمامی مشاغل و کسب‌وکار توصیه می‌شود. این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها