پیشنهاد ویژه فروش بهمن رسپکت ۲ در دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

دسامبر 29, 2023 0 نظر 65

شرایط فروش بهمن رسپکت ۲ به عنوان یکی از محصولات مهم در بازار مالی، در دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد و برای سرمایه گذاران و فعالان مالی بسیار مهم است. این شرایط فروش بهمن رسپکت ۲ که به عنوان یک ابزار مالی با ارزش و سودآور مطرح شده است، امکانات و فرصت‌های بسیاری را برای سرمایه گذاران ارائه می‌دهد.

این شرایط فروش شامل جزئیات مهمی مانند نرخ سود و شرایط پرداخت است. همچنین وامدهی به سرمایه گذاران و بازخوردهای مثبت از سوی افراد حقیقی و حقوقی در مورد این محصول مالی نیز بسیار مهم است.

بهمن رسپکت ۲ به دلیل استقلال مالی، تنوع و امکانات منحصر به فرد خود، توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که با اعلام شرایط فروش در دی ماه ۱۴۰۲، بتواند بازار مالی را متحول کند و به سرمایه گذاران فرصت‌های جدیدی را ارائه دهد. از این رو، اطلاعات کامل و دقیق در مورد این شرایط فروش بسیار اهمیت دارد تا سرمایه گذاران بتوانند تصمیمات بهتری را در خصوص سرمایه گذاری خود بگیرند.

۰۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۳۲

گروه خودروسازی بهمن موتور شرایط فروش بهمن رسپکت تیپ ۲ را منتشر کرد و از برنامه این شرکت برای عرضه این خودرو در طرح ویژه دی ماه خبر داد.

گروه خودروسازی بهمن موتور با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش بهمن رسپکت ۲ در سامانه یکپارچه خودرو را اعلام کرد. این طرح که با موعد تحویل در زمستان ۱۴۰۲ اطلاع‌رسانی شده است از روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ آغاز و تا ۴ روز ادامه خواهد داشت. متقاضیان و واجدان شرایط این خودرو باید نسبت به ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو با قیمت ۱ میلیارد و ۸۴ میلیون تومان در تاریخ مذکور اقدام نمایند.

جدول شرایط فروش بهمن رسپکت ۲

شرایط فروش بهمن رسپکت 2

نگاهی اجمالی به بهمن رسپکت

این خودرو در واقع نسخه چینی خودرو کوین ژوآندو است که در سال ۲۰۲۱ به بازار معرفی شد و به‌واسطه طراحی و امکانات معقول، مورد توجه بهمن موتور قرار گرفت و در بهار ۱۴۰۱ توسط این گروه خودروسازی به بازار ایران عرضه شد.

شرایط فروش بهمن رسپکت 2 شرایط فروش بهمن رسپکت 2

مشخصات فنی

این خودرو به یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو به‌همراه گیربکس اتوماتیک از نوع CVT دارای قابلیت تیپ ترونیک مجهز شده است و در مجموع این مشخصات توانی معادل با ۱۵۴ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر را تولید و به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این خودرو حداکثر سرعتی معادل با ۱۹۰ کیلومتر در ساعت خواهد داشت. همچنین در بهمن رسپکت ۲ شاهد مصرف سوخت ترکیبی به‌طور میانگین ۷٫۵ لیتری هستیم که با این مشخصات موتوری، مصرفی معقول به‌نظر می‌رسد.

امکانات رفاهی و ایمنی

  • کیسه هوای راننده، سرنشین و جانبی مجموعا به تعداد ۶ عدد
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • شارژر وایرلس
  • سیستم ورود بدون کلید
  • سیستم Drive Mode
  • کامپیوتر سفری راننده به‌همراه مانیتور مولتی‌مدیا ۱۰ اینچی در قسمت داشبورد وسط
  • نورپردازی داخل کابین
  • روکش صندلی تمام چرم به‌همراه تنظیم برقی صندلی راننده و فرمان برقی

شرایط فروش بهمن رسپکت 2 شرایط فروش بهمن رسپکت 2

  • گرم‌کن صندلی‌های جلو
  • سیستم سنجش فشار باد تایرها (TPMS)
  • ترمز پارک برقی به همراه اتوهلد
  • کنترل پایداری، کنترل کشش و کنترل حرکت در سربالایی‌ها

طرح فروش رسپکت گروه خودروسازی بهمن ویژه دی ماه در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ پایان می‌یابد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها