آخرین نسخه تارا و رانا پلاس ایران خودرو در حال آماده‌سازی است! تمام جزئیات را بدانید

فوریه 24, 2024 0 نظر 27

نسخه جدید تارا و رانا پلاس ایران خودرو در راه است

ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در ایران، به تازگی اعلام کرده که به‌زودی نسخه جدید خود از خودروهای تارا و رانا با نام تارا پلاس و رانا پلاس را به بازار عرضه خواهد کرد. این نسخه‌های جدید با بهبودهای گسترده در طراحی، امکانات و امنیت، قرار است تجربه رانندگی را برای مشتریان بهبود ببخشند.

به گفتهٔ نمایندگان ایران خودرو، این خودروها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر و ارتقاء‌یافته، بهبودهای چششویری در مصرف سوخت، کیفیت ساخت و ایمنی خواهند داشت. همچنین طراحی زیبا و جذاب این خودروها نیز به چشم می‌خورده و آنها را از دیگر رقبای خود متمایز می‌نماید.

اطلاعات بیشتر در مورد نسخه جدید تارا پلاس و رانا پلاس ایران خودرو بزودی منتشر خواهد شد و معرفی این خودروها به بازار منتظران آنها را شگفت‌زده خواهد کرد. این خودروها قرار است به عنوان گزینه‌های جذاب و طبق انتظاری در دسته خودروهای خانوادگی مورد توجه قرار گیرند و رانندگی در شهر و برون شهر را برای مشتریان به‌نوازش برسانند.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۱گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد نسخه جدید تارا و رانا پلاس را در سال آینده روانه بازار کند. در ادامه با مشخصات این خودروها آشنا خواهیم شد.اطلاعات منتشر شده از برنامه‌های گروه صنعتی ایران خودرو برای سال ۱۴۰۳ نشان می‌دهد این خودروساز قصد دارد تیپ‌های جدید تارا و رانا پلاس را در سال آینده روانه بازار کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات نسخه جدید تارا و رانا پلاس ایران خودرو آشنا می‌شویم.مشخصات نسخه جدید تارا ایران خودرو قصد دارد تارا را علاوه بر موتور TU5P به موتور EFP توربوشارژ نیز مجهز کند. این موتور ۱٫۶۵ لیتری می‌تواند قدرتی برابر با ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.ایران خودرو این پیشرانه را در بخش‌های سیستم خنک‌کاری، توربوشارژ، منیفولد، منیفولد هوای ورودی، سرسیلندر، میل بادامک، پیستون، شاتون، یاتاقان‌ و میل لنگ ارتقا داده و برای آن سیستم زمان‌بندی هوشمند باز و بسته شدن سوپاپ‌ها در نظر گرفته است.مشخصات رانا پلاس نیمه اتوماتیک (AMT)رانا پلاس در نسخه نیمه اتوماتیک (AMT) به گیربکس ۶ سرعته AMT و شیفترهای پشت فرمان مجهز شده است. همچنین از لحاظ امککانات راهای و ایمنی نسبت به رانا پلاس سقف شیشه ای تفاوتی نخواهد داشت. ضمن اینکه رانا پلاس AMT به همان موتور ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی TU5P مجهز خواهد بود که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را به تولید برساند. بیشتر بخوانید: دنا هیبریدی به بازار می آید + عکس سورن پلاس دوگانه سوز تیپ جدید در راه است + عکس و مشخصات 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها