نمایش اولترا گوشی شیائومی ۱۴ به دوربین های شگفت‌انگیز + تصاویر

ژانویه 6, 2024 0 نظر 28

برای نخستین بار گوشی شیائومی ۱۴ اولترا به دوربین‌ها رخ نشان داد

شرکت شیائومی اخیراً گوشی جدید خود را با نام شیائومی ۱۴ اولترا معرفی کرده است که مجهز به دوربین‌های بسیار قدرتمندی است. این گوشی با نمایشگر بزرگ AMOLED ۶.۷ اینچی و فرکانس تازه آپدیت شده ۱۲۰ هرتز، تجربه دیدن و استفاده‌ی بی‌نظیری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

به علاوه، شیائومی ۱۴ اولترا دارای سه دوربین اصلی ۱۰۸ شواپیکسلی، ۱۳ شواپیکسلی و ۵ شواپیکسلی می‌باشد که علاوه بر امکان فیلم‌برداری با کیفیت ۸K، تصاویر سراسر نما و تصاویر فوق العاده با وضوح بالا ارائه می‌دهد. همچنین دوربین سلفی ۲۰ شواپیکسلی این گوشی نیز از علاقه‌مندان به عکاسی سلفی راضی خواهد کرد.

تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان دهنده‌ی کیفیت بالای تصاویر و ویدئوهای گرفته شده با این دوربین‌ها بوده و امیدواریم که با مشاهده‌ی این تصاویر، هواداران این برند قادر به دسترسی به یکی از بهترین دوربین‌ها در یک گوشی هوشمند باشند.

تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا به بیرون درز کرده که ظاهرا مربوط به مراحل آزمایش امکانات و عملکرد فنی Xiaomi 14 Ultra توسط مهندسان است.

یک کاربر به‌نام Coolapk، تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا را به اشتراک گذاشته و به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد تا نگاهی به این دیوایس مورد انتظار داشته باشند. در تصاویر که این گوشی کنار برادر خودش، شیائومی ۱۴ پرو انداخته است، جزئیات جذابی نشان داده می‌شود و حتی برخی از مشخصات کلیدی آن را هم آشکار می‌کند. هرچند که گوشی داخل یک محافظ مخصوص قرار گرفته تا کمتر طراحی آن فاش شود.

تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا

پشت این گوشی در عکس‌ها عبارت “N1 P2 EU” نقش بسته است. تمام حروف این عبارت دارای معنای خاص خود هستند. به‌طور مثال “N1” نشان دهنده این است که این دیوایس Xiaomi 14 Ultra است. “P2″ نشان‌دهنده این است که این یک نسخه نمونه است. و”EU” نشان‌دهنده نسخه جهانی آن است. این نشان می‌دهد که شیائومی مشغول آزمایش پرچمدار توانمند بعدی خودش برای عرضه در کل جهان و نه فقط بازار چین است.

مشخصات و امکانات گوشی شیائومی ۱۴ اولترا

انتظار می‌رود پرچمدار قدرتمند شیائومی دارای یک باتری با ظرفیت ۵،۱۸۰ میلی‌آمپر ساعت باشد که تضمین می‌کند می‌توانید برای مدت طولانی از دستگاه خود استفاده کنید. این دستگاه همچنین از شارژ سریع با قدرت ۹۰ وات پشتیبانی می‌کند که به‌لطف آن مدت زمان زیادی برای شارژ مجدد دیوایس نیاز نیست. علاقمندان شارژ بی‌سیم هم خوشحال خواهند شد که بدانند این دستگاه از قابلیت شارژ بی‌سیم با توان ۵۰ وات برخوردار است.

تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۴ اولتراتصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا

علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل از عملکرد شگفت‌انگیز دوربین شیائومی ۱۴ اولترا شگفت‌زده خواهند شد. این دستگاه از دوربین چهارگانه پشتی بهره می‌برد که شامل یک حسگر اصلی ۵۰ شواپیکسلی با اندازه حسگر یک اینچ و اندازه پیکسل ۱.۶ میکرومتری می‌شود. سه دوربین ۵۰ شواپیکسلی دیگر با قابلیت‌های زوم ۳.۲ برابری، ۵ برابری و ماکرو نیز دوربین اصلی گوشی را همراهی می‌کنند. لنز پریسکوپی با زوم ۳.۲ برابری از فاصله کانونی ۷۵ میلیمتری استفاده می‌کند و همچنین از حالت تله‌فوتو و ماکرو نیز پشتیبانی می‌کند. این لنز به کاربران یک تجربه تصویربرداری پویا و با کیفیت عالی ارائه می‌دهد.

تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۴ اولتراتصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که این محصول از قابلیت بهبود یافته «روشنایی تمام صفحه» استفاده خواهد کرد که کنترل دستی روی روشنایی نمایشگر را افزایش می‌دهد. این بهبود احتمالاً به ارائه تجربه بصری تعاملی و گیراتر کاربران کمک خواهد کرد.

تغییرات طراحی Xiaomi 14 Ultra

آنچه از تصاویر پیداست، شیائومی به بهبود طراحی ماژول دوربین گوشی شیائومی ۱۴ اولترا پرداخته است. شیب ماژول به حداقل کاهش یافته که یک ظاهر متناسب و زیباتری را ارائه می‌کند. هرچند که ماژول دوربین شکل دایره‌ای خود را حفظ کرده، اما به نظر می‌رسد که بزرگتر و ضخیم‌تر از نسل قبلی خود است. ترتیب کلی دوربین‌ها با مدل قبلی هماهنگ باقی‌مانده است.

تصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۴ اولتراتصاویر واقعی گوشی شیائومی ۱۴ اولترا

اما این احتمال وجود دارد که شیائومی پرچمدار جدیدش را برخلاف نسل قبلی در یک نسخه با بدنه شیشه‌ای هم ارائه کند. نسخه قبلی بدنه‌ای چرمی داشت.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها