رازهای جذاب دوربین شیائومی ۱۴ اولترا: یک داستان جذاب مخفی شده

ژانویه 25, 2024 0 نظر 25

مشخصات دوربین شیائومی ۱۴ اولترا

دوربین‌های موبایل امروزه به گونه‌ای پیشرفته شده‌اند که می‌توانند عکس‌هایی با کیفیت بسیار بالا تهیه کنند و تجربه‌ای جذاب از عکاسی را برای کاربران ایجاد کنند. شرکت شیائومی با معرفی مدل ۱۴ اولترا ادامه داده استاره‌های لینی؛ به گونه‌ای، که مشخصات چشم‌گیری دارد و دارای داستان جذابی برای گفتن است. این دوربین دارای سنسور اصلی ۱۰۸ شواپیکسلی، سنسور فرعی ۸ شواپیکسلی، سنسور عمق ۲ شواپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ شواپیکسلی است. همچنین دوربین دارای دوربین سلفی ۲۰ شواپیکسلی و قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت ۸K است.

این دوربین همچنین دارای قابلیت‌هایی همچون فوکوس خودکار دوگانه، عکاسی HDR و پانوراما، ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و ویدیوها و همچنین قابلیت اتصال به شبکه‌های اجتماعی مختلف است. همچنین مدل ۱۴ اولترا دارای طراحی زیبا و خلاقانه‌ای است که باعث شده به یک انتخاب مناسب برای علاقمندان به عکاسی تبدیل شود. با توجه به امکانات بسیاری که این دوربین دارد، می‌توان گفت که مشخصات شیائومی ۱۴ اولترا بسیار جذاب و حرفه‌ای است و به کاربران این امکان را می‌دهد که تجربه‌ای شگفت‌انگیز از عکاسی داشته باشند.

۰۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۲

مشخصات دوربین گوشی شیائومی ۱۴ اولترا – Xiaomi 14 Ultra نشان می‌دهد اگر چشم‌ به‌راه این پرچمدار هستید، حق دارید!

کمپانی شیائومی خود را برای معرفی یک پرچمدار دیگر از خانواده Xiaomi 14 آماده می‌کند. تاکنون برخی از مشخصات فنی این گوشی که شیائومی ۱۴ اولترا نام دارد فاش شده‌ و تازه‌ترین مورد، انتشار جزئیاتی درباره دوربین آن توسط یک افشاگر توییتری است.

او در توییت خود به یک لنز ناکُروی (ASPH) به‌نام VARIO-SUMMILUX 1:1.63-2.5/12-120 اشاره کرده است. ظاهرا دوربین اصلی این گوشی، مجهز به سنسور LYT-900 سونی با گشودگی دیافراگم متغیر f/1.63-f/2.5 خواهد بود. این سنسور با یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی ۱۲۰ میلی‌متری همراهی خواهد شد.

مشخصات دوربین شیائومی 14 اولترا

تصویری هم منتشر شده که منتسب به شیائومی ۱۴ اولترا و جزیره دوربین آن است. روی آن می‌توانیم حفره‌هایی را برای چهار دوربین و فلاش LED ببینیم.

یکی دیگر از ویژگی‌های هیجان‌انگیز نسبت داده شده به آن، پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای است. این گوشی تاکنون تاییدیه‌هایی مانند ۳C و BIS را دریافت کرده و انتظار می‌رود در بهار پیش‌رو از راه برسد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها