معرفی فوق العاده آخرین مدل بنزینی ولکس واگن گلف

ژانویه 25, 2024 0 نظر 54

آخرین نسخه بنزینی فولکس واگن گلف افسانه‌ای معرفی شد

با معرفی آخرین نسخه بنزینی فولکس واگن گلف، این خودرو افسانه‌ای از قدرت، زیبایی و عملکرد بی‌نظیر خود را به نمایش گذاشته است. با طراحی زیبا و جذاب، فضای داخلی شگفت‌انگیز و امکانات بیشتر، این نسخه جدید گلف نشان دهنده تعهد فولکس واگن به ایجاد خودروهایی با کیفیت و نوآورانه است.

مجهز به یک موتور بنزینی قدرتمند و بهینه‌سازی شده، این خودرو تجربه رانندگی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. همچنین، با امکانات ایمنی پیشرفته، فناوری‌های متنوع و سیستم‌های هوش مصنوعی، گلف به عنوان یک خودروی پیشرفته و مدرن به نمایش گذاشته شده است.

با معرفی این نسخه، فولکس واگن خود را به عنوان یکی از پیشگامان صنعت خودروسازی نشان داده و نشان‌دهنده عزم خود به ارائه خودروهایی با کیفیت و عملکرد برتر است. گلف بنزینی نسخه افسانه‌ای به نوبه خود پیشروی و نوآوری را تجسم می‌کند و به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در دنیای خودروها معرفی شده است.

۰۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۳

خودرو مشهور فولکس واگن گلف (Golf) افسانه‌ای در جدیدترین نسخه با پیشرانه‌ای متفاوت به بازار عرضه عرضه خواهد شد.

خودرو محبوب فولکس‌ واگن گلف که از پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی آلمانی به‌شمار می‌رود، در سال ۱۹۷۴ میلادی به خط تولید این شرکت بزرگ راه پیدا کرد. اکنون با گذشت نیم قرن از تولید و عرضه این محصول در جشن ۵۰ سالگی این خودرو از نسخه‌ای متفاوت با تغییرات بنیادین در پیشرانه و گیربکس رونمایی شد. این آخرین نسخه از خودرو گلف با موتور درون‌سوز بنزینی خواهد بود و از سال آینده باید منتظر عرضه نسخه تمام الکتریکی از این هاچ‌بک جذاب و دوست‌داشتنی باشیم.

معرفی فولکس‌ واگن گلف ۲۰۲۵

فولکس واگن گلف

خودرو جدید فولکس واگن که با کد MK 8.5 معرفی شده است، از نظر ابعاد به‌عنوان یک هاچ‌بک سایز بزرگ نیز شناخته می‌شود. در بخش ظاهر جلوی این خودرو با چراغ‌های LED بازطراحی شده با نشان روشن کمپانی فولکس واگن رو‌به‌رو هستیم. در بخش طراحی عقب نیز با چراغ زیبای دارای گرافیک سه بعدی به‌همراه سه الگوی قابل انتخاب طرف هستیم. رینگ‌های این خودرو بسته به طرح انتخابی توسط خریدار از ۱۶ تا ۱۹ اینچ قابل سفارش است. رنگ‌های جدید عرضه شده برای این خودرو شامل آبی کریستالی یخی، آبی شقایق، نقره‌ای صدفی و مشکی گرنادیلا خواهند بود.

مشخصات فنی فولکس‌ واگن گلف جدید

فولکس واگن گلففولکس واگن گلف

همان‌طور که اشاره کردیم نسخه ۲۰۲۵ آخرین نسل از خودرو فولکس واگن گلف با موتور بنزینی خواهد بود و از سال آینده این خودرو دیگر با موتور درون‌سوز تولید و عرضه نخواهد شد. این خودرو امسال با ۶ مدل با پیشرانه، تریم و امکانات متفاوت عرضه شده است.

در بخش پیشرانه نیز نسخه‌های پایه گلف با دو نوع پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی و هیبرید با قدرت ۱۱۳ و ۱۴۸ اسب بخار تولید خواهند شد. برای این دو پیشرانه دو نوع گیربکس متفاوت ۶ سرعته دستی (نسخه تمام بنزینی) یا ۷ سرعته دو کلاچه (نسخه هیبرید) ارائه شده است.

نسخه دیگر این خودرو با یک پیشرانه بنزینی ۲ لیتری TSI با توان ۲۰۱ اسب بخار و یک گیربکس ۷ سرعته DSG عرضه می‌شود. یک پیشرانه دیزلی نیز برای خودرو در نظر گرفته شده است که از دو پیشرانه ۲ لیتری TDI متفاوت با توان ۱۱۳ اسب بخار با گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۱۴۸ اسب بخار با گیربکس DSG هفت سرعته اتوماتیک تشکیل شده است.

نسخه جدید این خودرو نیز قرار است با دو پیشرانه eHybrid عرضه شود. اولین نسخه با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته روی دیفرانسیل جلو عرضه شود. این نسخه علاوه بر پیشرانه بنزینی ۱.۴ لیتری TSI از یک موتور الکتریکی با ظرفیت باتری ۱۰.۶ الی ۱۹.۷ کیلووات ساعتی بهره می‌برد که در حالت عادی تا ۸۰ کیلومتر برد مسافت دارد. این خودرو از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تنها در ۲۵ دقیقه به شارژ ۸۰ درصدی برسد.

دومین نسخه ارائه شده با پیشرانه eHybrid با نام GTE و با قدرت ۲۶۸ اسب بخار عرضه شده است و از یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری TSI و موتور الکتریکی با ظرفیت مشابه نسخه قبلی بهره می‌برد. این نسخه‌ نیز به یک گیربکس ۶ سرعته DSG مجهز شده است. فولکس واگن تخمین می‌زند که با یک‌بار شارژ کامل و باک پر بنزین، نسخه eHybrid گلف قادر به طی کردن مسافتی در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر خواهد بود.

در نهایت نسخه مشهور GTI نیز از یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۶۵ اسب بخار و یک گیربکس دو کلاچه اتوماتیک بهره می‌برد.

امکانات ایمنی و رفاهی نسخه جدید فولکس واگن Golf

فولکس واگن گلففولکس واگن گلف

در بخش امکانات رفاهی این خودرو با توجه به نسخه‌های متعدد ارائه شده شاهد تغییرات آپشنی فراوانی هستیم. در ادامه امکانات معمول گلف جدید را نام می‌بریم:

  • کلاستر دیجیتال راننده به‌همراه نمایشگر لمسی کنسول مرکزی ۱۰.۴ اینچی یا ۱۲.۹ اینچی (بسته به مدل خودرو)
  • کروز کنترل تطبیقی
  • سنسور پارک عقب و جلو
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • شارژر وایرلس
  • نورپردازی داخلی
  • صندلی راننده و سرنشین اسپرت برقی به‌همراه گرم‌کن و تهویه در نسخه‌های گران قیمت
  • کنترل کشش و پایداری الکترونیکی
  • ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد (Auto Hold)
  • لانچ مود (Launch Mode)
  • سیستم کمک شروع به حرکت در سربالایی و سراشیبی
  • رادار تشخیص عابر پیاده
  • رادار تابلو خوان
  • سیستم مانیتورینگ پایش وضعیت تایرها

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها