هدفون بیسیم JLab: تجربه فناوری ANC پیشرفته با قیمتی فوق العاده

ژانویه 4, 2024 0 نظر 63

هدفون بیسیم JLab با فناوری پیشرفته ANC یکی از بهترین گزینه‌های ارزان قیمت برای لذت بردن از موسیقی و صداهای پیرامونی با کیفیت عالی است. این هدفون‌ها با ارائه صدایی واضح و پرفکت برای شما فراهم آمده است. فناوری ANC یا فناوری کنترل نویز فعال، امکان حذف صداهای ناخواسته از محیط شما را فراهم می‌کند و باعث تجربه‌ی گوش دادن به موسیقی بی‌نظیری می‌شود.
با یک قیمت عالی، هدفون بیسیم JLab یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال کیفیت صدای بالا و راحتی استفاده هستند. طراحی زیبا و سبک این هدفون‌ها، همراه با باتری قدرتمندی که امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می‌کند، این محصول را به یک گزینه جذاب برای کاربران تبدیل کرده است. با استفاده از هدفون بیسیم JLab، لذت بردن از موسیقی و صداهای مورد علاقه خود را به یک تجربه‌ی لذت‌بخش و دلنشین تبدیل کنید.

هدفون بیسیم JLab به‌نام JBuds Lux ANC می‌تواند با قیمت زیر ۸۰ دلاری، امکانات پیشرفته‌ای را مثل لغو نویز و صدای سه‌بعدی در اختیار شما می‌گذارد.

جی‌لب (JLab) با هدفون‌ها و گوشی‌های خود سابقه خوبی در ارائه کیفیت صوتی بالا و در عین حال قیمت‌های بسیار مناسب دارد. این شرکت حالا تصمیم گرفته در نمایشگاه CES 2024 اولین هدفون‌های لوکس خود را با قابلیت لغو نویز فعال (ANC) رونمایی کند. البته قیمت آن‌ها بر خلاف نام و ظاهرشان لوکس نیست و با کمتر از ۸۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

امکانات پرچمداران، در هدفون بیسیم خوش قیمت JLab

هدفون بیسیم JLab به‌نام JBuds Lux ANC

هدفون بیسیم JLab JBuds Lux ANC

گرچه قیمت هدفون JBuds Lux ANC پایین است، اما سازنده در ارائه امکانات و ویژگی‌ها همراه آن خساست به‌خرج نداده است. هدفون‌های بی‌سیم لوکس این شرکت دارای عمر باتری طولانی، بلوتوث چندنقطه‌ای، اکولایزر قابل تنظیم، صدای فضایی، Google Fast Pair و قابلیت شارژ سریع هستند.

جی‌لب می‌گوید که هدفون JBuds Lux دارای درایورهایی به اندازه ۴۰ میلی‌متر است که مشابه هدفون‌های پرچم‌دار شرکت‌های بزرگی مثل Bose و Sony خواهد بود. علاوه بر این، هدفون بیسیم JLab قادر به پاسخ‌گویی به فرکانس‌های ۲۰-۲۰ کیلوهرتز است که محدوده بسیار مناسبی برای هدفون‌ها محسوب می‌شود می‌تواند «کیفیت صوتی استثنایی» را به‌ارمغان بیاورد.

فناوری لغو نویز فعال (ANC) روی این محصول می‌تواند سر و صدای اضافی را تا ۲۵ دسی‌بل کاهش دهد. ضمن اینکه حالت شفاف Be Aware نیز در اینجا به‌کار رفته که با فعال کردن آن می‌توانید همزمان صدای محیط پیرامون خودتان را هم بشنوید و این حالت را با اپلیکیشن JLab باب میل خود سفارشی کنید. پیکربندی و تنظیم کامل اکولایزر نیز توسط این نرم افزار امکان‌پذیر است. هدفون جی‌بادز لوکس همچنین از صدای فضایی و کدک Bluetooth LE نیز پشتیبانی می‌کند.

هدفون بیسیم JLab به‌نام JBuds Lux ANCهدفون بیسیم JLab به‌نام JBuds Lux ANC

این شرکت مدعی است که محصول جدیدش با وجود فعال بودن قابلیت ANC می‌تواند ۴۰ ساعت شارژدهی داشته باشد و وقتی این قابلیت را غیرفعال کنید، شارژدهی آن به ۷۰ ساعت می‌رسد. فناوری بلوتوث ۵.۳ با اتصال چند نقطه‌ای استفاده آسان از دستگاه را فراهم می‌کند. همچنین Google Fast Pair نیز جفت‌سازی سریع و آسان با دستگاه‌های دیگر شما را امکان‌پذیر می‌کند. همچنین باید به تکنولوژی شارژ سریع اشاره کرد که تنها با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند ۴ ساعت شارژدهی را ارائه کند.

جی‌لب از طراحی تاشو برای حمل آسان این هدفون بی‌سیم استفاده کرده و پدهای روگوشی نرم و دکمه‌های کنترلی فیزیکی را هم به آن اضافه کرده است. این محصول در سه رنگ سفید، خاکستری و سبز عرضه خواهد شد و به‌زودی نسخه بنفش هم به آن‌ها اضافه می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها