معرفی پاوربانک سامسونگ با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت و سرعت شارژ ۴۵ وات

ژانویه 23, 2024 0 نظر 36

پاوربانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی سامسونگ با سرعت شارژ ۴۵ وات یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات شرکت سامسونگ است که برای استفاده در روزمره و سفرهای طولانی زمان بسیار مناسب است. این پاوربانک دارای ظرفیت بالا و قابلیت شارژ سریع است که به کاربران امکان می دهد دستگاه های خود را به سرعت و به صورت ایمن شارژ کنند.

با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت، این پاوربانک قدرتمند به کاربران اجازه می دهد تا چندین بار دستگاه های خود را شارژ کنند و از آن در فاصله های طولانی زمان استفاده کنند. همچنین، با سرعت شارژ ۴۵ وات، این پاوربانک به سرعت بالا و بدون نیاز به انتظار، دستگاه های مختلف را شارژ می کند و به کاربران امکان می دهد تا به سرعت به فعالیت های خود ادامه دهند.

بنابراین، پاوربانک ۲۰ هزار میلی آمپر ساعتی سامسونگ با سرعت شارژ ۴۵ وات یک ابزار ضروری برای هر کسی است که از دستگاه های الکترونیکی استفاده می کند و به دنبال یک راه حل مطمئن و کارآمد برای شارژ دستگاه های خود می باشد.

۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۷

سامسونگ یک پاوربانک جدید ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی را روانه بازار کرد. این پاور بانک که سرعت شارژ ۴۵ وات دارد، می‌تواند مکمل خوبی برای گوشی‌های سری گلکسی S24 باشد.

پس از عرضه یک پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات، حالا سامسونگ یک مدل ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۴۵ وات را وارد بازار کرده است.

این شارژر همراه دو خروجی USB-C برای تغذیه همزمان دو دستگاه دارد. البته در این حالت، دیگر سرعت شارژ آن ۴۵ وات نیست و آهسته‌تر شارژ می‌کند.

بدنه این گجت به رنگ بژ است و در ساخت آن از مواد بازیافتی هم استفاده شده است.

پاور بانک ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ با یک کابل USB-C عرضه می‌شود و در انگلستان، ۶۰ پوند قیمت دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها