ارتفاع قیمت میم کوین ها؛ فلوکی، شیبا و په په در حال پرواز و صعود است

مارس 4, 2024 0 نظر 37

افزایش قیمت میم کوین ها یکی از پدیده های مهم در بازار ارزهای دیجیتال است. اخیراً، به ویژه ارزهایی مانند فلوکی، شیبا و په په در مدار صعود قرار گرفته و ارزش آن‌ها به شدت افزایش یافته است. این افزایش قیمت به علت عوامل مختلفی می‌تواند رخ دهد، از جمله افزایش تقاضا، حضور سرمایه گذاران بیشتر، اعتبار و شهرت بیشتر ارزها و همچنین اخبار و تحلیل های مثبت در خصوص این ارزها.

ارزهای دیجیتال از جمله فلوکی، شیبا و په په در حال حاضر جزء ارزهای محبوب در بازار میم کوین ها هستند و به دلیل ویژگی های خاص و تکنولوژی های جدیدی که به آن‌ها اختصاص یافته، جلب توجه سرمایه گذاران و کاربران بسیاری شده‌اند. بنابراین، افزایش قیمت این ارزها می‌تواند فرصتی خوب برای سرمایه گذاری و کسب سود باشد، اما همچنین نکته مهمی است که باید در نظر داشت که این بازار بسیار پویا و پرخطر است و نیاز به تحلیل دقیق و شناخت بازار دارد.

ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۱بازار میم کوین ها طی چند هفته اخیر رونق خوبی گرفته و افزایش قیمت میم کوین ها یکی پس از دیگری رقم می خورد. علت گرانی آنها چیست؟در بازار ارزهای دیجیتال یکی از پروژه‌های جالب که طرفداران بسیاری هم دارد، میم کوین‌ها هستند. فراز و نشیب آنها از زمانی که دوج کوین به شهرت رسید تا به امروز قابل توجه بوده است. قبلا در اخبار ارزهای دیجیتال به صورت مفصل راجع به پروژه میم کوین‌ها و در خصوص آینده آنها برای سرمایه گذاری صحبت کرده‌ایم.افزایش قیمت میم کوین ها تا کی ادامه دارد؟در سال ۲۰۲۴ بازار میم کوین‌ها رونق گرفته طوری که طی ۴۸ ساعت گذشته چندین مورد از آنها نظیر شیبا اینو و فلوکی اینو رشد قابل توجهی داشته‌اند. سرمایه گذاران چنین میم کوین‌هایی در همین بازه زمانی میلیونر شده و بار خود را بسته‌اند. علت افزایش قیمت ناگهانی آنها چیست؟شیبا در عرض یک شب ۶۹ درصد گران شد و کام هولدرهای خود را مجددا شیرین کرد. این میم کوین جذاب در یک هفته گذشته حدود ۱۲۸ درصد رشد کرده و جان تازه‌ای به معامله گرانش بخشیده است. سنتیمنت در خصوص افزایش قیمت شیبا گفته: شیبا پس از دوج کوین، فلوکی و په په، آخرین میم کوینی خواهد بود که با چنین صعودی مواجه گردیده!دارندگان شیبا اینو که سودهای کلانی به جیب زده‌اند، می‌خواهند برداشت وجه انجام دهند و به همین خاطر دارایی‌های این میم کوین در حال فروخته شدن است. گزارش فروش ۳۶۵ میلیارد توکن شیبا به بایننس و کسب سود ۲٫۵ میلیون دلاری یکی از نهنگ‌های آن سروصدای زیادی به پا کرده و سایر معامله گران هیجانی را به خط خرید این میم کوین سوق داده است.البته طی چند هفته اخیر، شیبا تنها میم کوین خوش شانس بازار نبوده و سایر همقطارهای آن شانس افزایش قیمت را داشته‌اند. سگ کلاهدار سولانا تنها در یک شبانه روز حدود ۳۲ درصد گران شد و در یک هفته ۳۱۹ درصد افزایش قیمت ثبت کرد. سرمایه گذاران از کسب سودهای میلیونی خوشحال هستند و چنین توکن‌هایی را روی سر حلوا حلوا می‌کنند.گزارش‌ها حاکی از این است که یک نهنگ بعد از اینکه حدود ۶۷۳ هزار توکن سگ کلاهدار سولانا به ارزش ۹۱۸ هزار دلار خریده، فقط یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلار سود تحقق نیافته برداشت کرده بود. از دیگر میم کوین‌های خوش اقبال مارکت باید به بانک اشاره کرد که با ۱۱ درصد افزایش در یک روز و ۱۰۰ درصد در یک هفته توانسته دل سرمایه گذارانش را شاد کند.پادشاه میم کوین‌ها، دوج کوین بزرگ نیز با رشد ۱۶٫۷ درصدی در یک روز و ۶۶ درصدی در یک هفته موفق به اعطای سودهای مطلوب به دارندگان آن شد. میم کوین په په که تحلیلگران امیدواری زیادی نسبت به آن دارند حدود ۲۵۰ درصد گران شده و گفته می‌شود پتانسیل بالاتری برای رشد دارد. همچنین بخوانید: هجوم سرمایه گذاران و نهنگ‌های ارز دیجیتال به اتریوم چرا بیت کوین گران شد و افزایش قیمت ارز دیجیتال تا کی ادامه دارد؟ ۱۰ ارز دیجیتال جذاب برای سرمایه گذاری در ۲۰۲۴

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها