پیشنهاد ویژه بطور نقدی برای جک J4، جک S3 و KMC X5 در کرمان موتور – اسفند ۱۴۰۲

فوریه 25, 2024 0 نظر 28

شرایط فروش نقدی مدل های جدید از خودروهای برند جک و KMC در شعبه کرمان موتور، فرصتی مناسب برای خریداران علاقمند به خودروهای با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. در این شرایط ویژه، مدل های J4، S3 و X5 از برند های محبوب جک و KMC با قیمتهای فوق العاده جذاب عرضه می شوند.

با توجه به اینکه این خودروها جزو پرفروش ترین مدل های برند خودروسازی هستند، این فرصت خوبی است تا این خودروهای محبوب را با شرایط و قیمتی بسیار ارزان تهیه کنید. همچنین، با توجه به شرایط فروش نقدی، شما می توانید از تخفیف های ویژه ویژه بهره ببرید و خودروی مورد نظر خود را با قیمتی بسیار مناسب به دست بیاورید.

بنابراین، اگر به دنبال یک خودروی با کیفیت، ارزان و جذاب هستید، حتما از این فرصت ویژه استفاده کنید و به شعبه کرمان موتور مراجعه کرده و از شرایط فوق العاده این خودروها بهره ببرید.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۰گروه خودروسازی کرمان موتور با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش نقدی سه محصول این شرکت شامل جک J4، جک S3 و KMC X5 ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.شرکت کرمان موتور برنامه فروش نقدی سه محصول جک J4، جک S3 و KMC X5 را ویژه اسفندماه سال جاری اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.جزئیات شرایط فروش نقدی کرمان موتور – اسفند ۱۴۰۲ در این طرح خودرو جک J4 با قیمت ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، خودرو جک S3 با قیمت ۹۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و خودرو KMC X5 با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه خواهند شد.رنگ‌های قابل عرضه برای هر سه محصول سفید و مشکی اعلام شده است. همچنین موعد تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روز کاری خواهد بود. متقاضیان می‌توانند از روز دوشنبه مورخ ۷ اسفندماه تا روز چهارشنبه ۹ اسفندماه سال جاری به‌صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت کرمان موتور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همچنین بخوانید: شرایط فروش مدیران خودرو ویژه نیمه شعبان ۱۴۰۲ کاتالوگ BAC X3 Pro منتشر شد؛ مشخصات فنی و امکانات شاسی بلند جدید کرمان موتور

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها