خبر جدید: قیمت فوق العاده پیکاپ بهمن G9 اعلام شد!

فوریه 26, 2024 0 نظر 28

قیمت پیکاپ بهمن G9 در بازار آزاد مشخص شد

پیکاپ بهمن G9 یکی از خودروهای پرطرفدار و محبوب در بازار خودروی ایران است که توانسته است با طراحی جذاب، امکانات فراوان و قابلیت‌های منحصر به فرد خود، مشتریان زیادی را به خود جلب کند. از جمله ویژگی‌های مهم این خودرو، می‌توان به سیستم هوشمند پارکینگ، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی‌های گرمایشی و خنک‌ کننده، سیستم صوتی حرفه‌ای و فضای داخلی فراخ و شیک اشاره کرد.

با افزایش تقاضا برای پیکاپ بهمن G9، قیمت این خودرو در بازار آزاد بازار ایران نیز مشخص شده و اعلام گردیده است. بر اساس آمار و ارقام جدید، قیمت پیکاپ بهمن G9 در بازار آزاد حدوداً ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد. این قیمت مقرون به صرفه و مناسب برای یک خودروی با این تکنولوژی و امکانات است و باعث شده تا مشتریان بیشتری به تهیه این خودرو مدرن و کارآمد اقدام کنند.

به طور کلی، پیکاپ بهمن G9 با قیمت مناسب و امکانات برتر خود، گزینه‌ی بسیار خوبی برای خریدارانی است که به دنبال یک خودروی خانوادگی و کاربردی هستند.

ارسال شده توسط: پوریا خاکی ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۴قیمت پیکاپ بهمن G9 بالاخره در بازار آزاد خودرو ایران مشخص شد که نشان از اختلاف عجیب قیمت وانت دوکابین بهمن جی ۹ در کارخانه و بازار دارد!بازار داغ پیکا‌پ‌های چینی در ایران، حسابی گوش دلال‌ها را تیز کرده تا از این آب گل آلود ماهی بگیرند. حالا در آخرین شاهکاری که این دلال‌ها خلق کرده‌اند، به قیمت پیکاپ جی ۹ بهمن موتور در بازار رسیدند که اختلاف آن با قیمت کارخانه، به شدت وحشتناک است. با اخبار خودرو گجت نیوز همراه باشید.فهرست عناوین: قیمت پیکاپ بهمن G9 در بازار ایرانطبق آگهی‌های منتشر شده در برنامه‌های خرید و فروش اینترنتی خودرو، برخی از افراد قیمت قیمت پیکاپ بهمن G9 را بین ۳ میلیارد و ۲۰۰ تا ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعیین کرده‌اند. این در حالی است که قیمت پیکاپ G9 بهمن موتور در نمایندگی و در طرح فروش زمستانی بهمن موتور، دقیقا ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان اعلام شده بود. به علاوه بد نیست بدانید که رقیبانی مثل کی ام سی T9 با قیمت پیش فروش نمایندگی تقریبا ۲ میلیارد تومان و فوتون G7 اتوماتیک بنزینی با قیمت نمایندگی ۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان، از مهم‌ترین رقیب‌های پیکاپ بهمن جی ۹ هستند و اصلا مشخص نیست که دلال‌های گرامی با کدام متر و معیار، چنین قیمت‌هایی را برای وانت دوکابین بهمن G9 در نظر گرفته‌اند.مشخصات فنی پیکاپ بهمن G9پیکاپ G9 بهمن موتور با موتور ۲ لیتری توربو شارژ خود، ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۵ نیوتن‌متر گشتاور را به ارمغان می‌آورد. این قدرت توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF با تیپ ترونیک به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود. پیشرانه G9 از فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) بهره می‌برد که به افزایش بازدهی و کاهش مصرف سوخت کمک می‌کند.امکانات رفاهی، تجهیزات ایمنی و آپشن‌وانت G9 بهمن موتور از امکانات رفاهی متعددی مانند اتصال بلوتوثی تلفن همراه با قابلیت Screen Mirroring، سیستم مولتی‌مدیا با قابلیت‌های فرمان صوتی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم ضبط وقایع خودرو، مانیتور بزرگ لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، دریچه تهویه هوای ردیف عقب، شارژر جداگانه برای ردیف عقب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در ۶ جهت، کفی اتاق بار، آینه‌های جانبی تاشونده برقی به‌همراه گرم‌کن و دکمه‌های کنترل از روی فرمان بهره می‌برد.پیکاپ بهمن موتور جی ۹ به امکانات ایمنی متعددی مجهز است که شامل سیستم ترمز ضد لغزش، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز کمکی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم کنترل حرکت در بین خطوط، سیستم کروز کنترل، سیستم قطع خودکار سوخت هنگام تصادف، سیستم باز کردن قفل درها هنگام تصادف، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم روشنایی اتوماتیک، برف‌پاک‌کن‌های اتوماتیک جدید، ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ، ۴ ایربگ ایمنی (ایربگ راننده و سرنشین به‌همراه ۲ ایربگ جانبی)، قطعات چرمی کابین، سنسور عقب و جلو، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، پرده اتوماتیک برقی محفظه بار و ترمز پارک برقی می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها