شاهد باشید: باز کردن جعبه گلکسی S24 اولترا قبل از معرفی رسمی

ژانویه 17, 2024 0 نظر 38

تماشا کنید: جعبه گشایی گلکسی S24 اولترا قبل از رونمایی رسمی

همواره رونمایی از یک گوشی هوشمند جدید از شرکت سامسونگ توجه زیادی را به خود جلب می‌کند و امسال نیز گوشی گلکسی S24 اولترا توجه همه‌ی علاقه‌مندان به تکنولوژی و گجت ها را به خود جلب کرده است. اگرچه رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند هنوز انجام نشده است اما جعبه گشایی این گوشی توسط برخی از فعالان حوزه‌ی تکنولوژی و گجت ها صورت گرفته است.

در این ویدیو شاهد جعبه گشایی گلکسی S24 اولترا قبل از رونمایی رسمی این گوشی هوشمند هستیم. اطلاعات اولیه‌ای که از این گوشی به دست آمده است به نمایش‌گذاری لمسی ۱۲۰ هرتز، دوربین های قدرتمند و پردازنده‌ی قدرتمند اشاره دارد.

در جعبه گشایی این گوشی می‌توانیم لحظاتی هیجان‌انگیز را تجربه ‌کنیم و به طور نزدیک‌تری با امکانات و قابلیت های مختلف این گوشی آشنا شویم. به نظر می‌رسد که گلکسی S24 اولترا یکی از محصولات برجسته‌ی سامسونگ در سال ۲۰۲۲ خواهد بود و توانسته است توجه زیادی از علاقه‌مندان به تکنولوژی را به خود جلب کند.

ساعاتی به رونمایی رسمی از گلکسی اس ۲۴ اولترا باقی مانده و پیش از این، حتی چند ویدیو از جعبه گشایی یا آنباکسینگ Galaxy S24 Ultra لو رفته است.

اخیراً تاریخ رونمایی از سری گلکسی S24 مشخص شد و سامسونگ بالاخره امروز ۲۷ دی (۱۷ ژانویه) راس ساعت ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران این پرچمداران جدید خود را به بازار معرفی می‌کند. البته به رسم همیشه، دیگر چیزی باقی نمانده که از محصول جدید سامسونگ لو نرفته باشد؛ به‌عنوان مثال، اخیراً مشخصات فنی سه گوشی خانواده گلکسی S24 سامسونگ به‌صورت کامل به بیرون درز پیدا کرد. با این حال، این پایان کار نیست و آخرین اخبار تکنولوژی حکایت از این دارند که چند ویدیو جعبه گشایی از نسخه اولترا گلکسی S24 قبل از رونمایی رسمی آن منتشر شده است.

لو رفتن چند ویدیو از جعبه گشایی گلکسی S24 اولترا

اخیراً ویدیوهایی از جعبه گشایی نسخه‌های زرد، بنفش و خاکستری گلکسی اس ۲۴ اولترا دست به دست شده است تا عملاً جزئیات فاش نشده‌ای از این گوشی پرچمدار باقی نماند.

در این ویدیوهای آنباکسینگ فریم تیتانیومی جدیدی به چشم می‌خورد که مختص به نسخه‌های اولترا گلکسی S جدید است. همچنین به نظر می‌رسد سامسونگ پنل پشتی و فریم نسخه‌های زرد و خاکستری را همرنگ کرده. نسخه زرد فریم طلایی‌رنگ و نسخه دیگر فریم نقره‌ای دارد و فریم نسخه بنفش هم به رنگ نقره‌ای است تا در تضاد با پنل پشتی آن قرار بگیرد.

گلکسی S24 اولترا از نمایشگر ۶٫۸ اینچی داینامیک امولد با رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳، سنسور اصلی ۲۰۰ شواپیکسلی و باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. اس ۲۴ همچنین قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی متعددی خواهد داشت که سامسونگ از آن به‌عنوان یکی از ابزارهای خود برای تبلیغ این گوشی پرچمدار استفاده کرده است. از جمله قابلیت‌های هوش مصنوعی این گوشی که تا به اینجا از آن‌ها اطلاع پیدا کرده‌ایم می‌توان به ترجمه همزمان مکالمات، ویرایش تصاویر و ساخت والپیپر اشاره کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها