شروع ثبت نام برای دوره کارآموزی همراه اول نهمین دوره‌ی آغاز شد!

ژانویه 7, 2024 0 نظر 84

با افتخار اعلام می‌کنیم که ثبت نام برای نهمین دوره کارآموزی همراه اول آغاز شده است. این دوره کارآموزی فرصتی مناسب برای جوانان و دانشجویان است که به دنبال یادگیری مهارت‌های عملی و کاربردی در حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند.

همراه اول به عنوان یکی از پیشروان صنعت ارتباطات در کشور، این دوره کارآموزی را با هدف آموزش مهارت‌های تخصصی و توسعه‌ی دانش فنی برای فردی یازدهمی فراهم کرده است. در طول این دوره، شرکت‌کنندگان فرصت خواهند داشت تا از دانش و تجربیات ارزشمند کارشناسان و متخصصان این حوزه بهره‌مند شده و با فرایندها و فناوری‌های جدید مواجه شوند.

علاوه بر این، شرکت‌کنندگان پس از پایان دوره، فرصتی برای ادامه‌ی همکاری با همراه اول و یا ورود به بازار کار خواهند داشت. در نهایت، این دوره کارآموزی برای افرادی که به دنبال یادگیری عملی و ارتقای مهارت‌های کاربردی در صنعت ارتباطات هستند، فرصتی یکتا و بی‌نظیر است. به همین دلیل، تشویق می‌کنیم که برای ثبت نام در این دوره، هر چه سریع‌تر اقدام کنید.

ثبت نام نهمین دوره کارآموزی همراه اول آغاز شد. همراه اول با هدف افزایش تجربه و مهارت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار این دوره را برگزار می‌کند.

اپراتور همراه اول فرایند ثبت نام در نهمین دوره کارآموزی خود را آغاز کرده و علاقه‌مندان تا روز چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ می‌توانند برای شرکت در این دوره چهار ماهه ثبت نام کنند. ضمن این‌که این دوره کارآموزی با هدف افزایش تجربه و مهارت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار برگزار می‌شود.

آغاز ثبت نام نهمین دوره کارآموزی همراه اول

اپراتور همراه اول در این دوره بیش از ۷۰ موقعیت کارآموزی در گروه‌های شغلی مختلف را در نظر گرفته و همچنین امکان ثبت درخواست حداکثر برای ۳ موقعیت نیز برای متقاضیان فراهم شده است. افرادی که در دوره‌های کارآموزی شرکت می‌کنند، در طول برگزاری این دوره علاوه بر کسب تجربه کار در اپراتور همراه اول از حقوق و بیمه نیز برخوردار خواهند شد.

ضمن این‌که افرادی که در دوره کارآموزی بتوانند عملکرد مناسبی از خود را نشان دهند، فرصت استخدام در شرکت همراه اول را دست پیدا خواهند کرد. علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس https://hamrah.academy/internship می‌توانند موقعیت‌های کارآموزی را شرکت کرده و همچنین فرایند ثبت نام را انجام دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها