شروع پلان اقساطی برای مدیران خودرو از امروز + شرایط خاص

فوریه 13, 2024 0 نظر 22

آغاز فروش اقساطی مدیران خودرو از امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ + شرایط

امروز به روزی تاریخی تبدیل شده است، زیرا از این امروز فروش اقساطی مدیران خودروهای محبوب شروع می‌شود. این مرحله جدید در صنعت خودروسازی با هدف ارائه فرصت به مدیران برای خرید ماشین‌های جدید با شرایط اقساطی مقرون به صرفه، آغاز شده است. با این تصمیم که توسط تولیدکنندگان خودروها اعلام شده، مدیران اکنون می‌توانند به راحتی و با اعتماد بنفس خود خودروهای مدنظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنند.

این تصمیم با هدف افزایش فروش و همچنین دسترسی آسان‌تر به خودرو برای افراد با درآمد متوسط گرفته شده است. با این اقدام، امیدواریم که پایانه‌ای برای تحریم‌ها در برخی مناطق فراهم شده و همچنین سهمیه برای اتصالات رونق خواهد گرفت. این مرحله جدید برای صنعت خودروسازی ایران نشان از پیشرفت و توسعه‌ی آن است و می‌تواند برای بازار محلی و بین‌المللی این صنعت نقش مهمی ایفا کند. از این رو، ما به مدیران خودروها توصیه می‌کنیم که از این فرصت بسیار ویژه بهره بگیرند و برای کسب اطلاعات بیشتر، با نمایندگان فروش خودروها تماس بگیرند.

شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو اعلام شد. شرکت مدیران خودرو از آغاز طرح جدید فروش ۵ محصول خود از تاریخ دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

طرح فروش لیزینگی محصولات مدیران خودرو از ساعت ۱۵ امروز مورخ ۲۳ بهمن ماه آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت ثبت نام ادامه خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو – بهمن ۱۴۰۲

فروش اقساطی محصولات مدیران خودروفروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

در این طرح خودروهای تیگو ۸ پرو هیبرید، تیگو ۸ پرو مکس، فونیکس FX، تیگو ۷ پرو پریمیوم و آریزو ۶ پرو با مدل ۱۴۰۳ و با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز کاری عرضه خواهند شد.

شرایط فروش خودرو مدیران خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها