تایید رسمی واردات آریزو ۸ هیبرید به همراه مشخصات فنی و قیمت مورد انتظار

ژانویه 28, 2024 0 نظر 28

واردات آریزو ۸ هیبرید رسماً تایید شد

شرکت اتومبیل سازی آریزو موفق به تایید واردات مدل هیبرید خود به بازارهای جهانی شده است. آریزو ۸ هیبرید با ترکیب انرژی برقی و سوخت فسیلی اقدام به تولید قدرت می‌نماید و محصولی محیط زیستی و پرکاربرد است. با افزایش توجه به مسائل محیط زیستی و تولید خودروهای هوشمند، واردات این مدل به بازارهای جهانی انتظار می‌رود که با استقبال بسیاری از خریداران مواجه شود.

این خودرو با طراحی مدرن و متنوع، توانایی افزایش کارایی و کاهش مصرف سوخت را داراست. همچنین، طراحی داخلی آریزو ۸ هیبرید به شکلی است که مجالسی و راحتی برای سرنشینان خود ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های این مدل می‌توان به سیستم‌های ایمنی پیشرفته، صندوق عقب بزرگ و سیستم مولتی‌مدیا اشاره کرد.

قیمت احتمالی این مدل هنوز مشخص نشده است، اما با توجه به ویژگی‌های برتر و ساختار مدرن آن، انتظار می‌رود که بازار خودروسازی را متحول کند. با واردات آریزو ۸ هیبرید به بازارهای جهانی، انتظار می‌رود که سهم بازار این شرکت در صنعت خودروسازی افزایش یابد و بازخورد بسیار مثبتی از سوی مشتریان جلب کند.

واردات چری آریزو ۸ هیبرید به‌صورت رسمی تایید شد. مدیران خودرو در آینده نزدیک نسخه هیبرید سدان سایز متوسط Arrizo 8 را هم به ایران می‌آورد.

مدتی قبل از فنگیون A8 یا آریزو ۸ هیبرید رونمایی شد و با توجه به موج تازه محصولات الکتریکی و هیبرید در کشور، انتظار می‌رفت شانس واردات داشته باشد؛ خصوصاً از آنجا که مدیران خودرو به‌عنوان عرضه‌کننده محصولات چری در ایران پیش‌تر تیگو ۸ پرو e پلاس پلاگین هیبرید را به بازار معرفی کرده بود. بنا به جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور، واردات آریزو ۸ هیبرید حالا تایید شده است و باید انتظار داشت مدیران خودرو در آینده نزدیک آن را در بازار ایران عرضه کند.

تایید واردات چری آریزو ۸ هیبرید به ایران

تایید واردات آریزو 8 هیبرید

شنیده‌ها حکایت از این دارند که بالاخره واردات نسخه هیبرید آریزو ۸ قطعی شده و قرار است در سال جاری میلادی (تا انتهای دی ۱۴۰۳) وارد کشور شود. پیش‌بینی می‌شود قیمت این سدان چینی هم در محدوده بین ۲ میلیارد تا ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان باشد. در هر صورت، با نزدیک شدن به عرضه Arrizo 8 HEV در بازار، جزئیات بیشتری درباره این خودرو از جمله قیمت آن مشخص خواهد شد.

تایید واردات آریزو 8 هیبریدتایید واردات آریزو 8 هیبرید

آریزو ۸ هیبرید چری برای تامین قوای محرکه خود از یک موتور بنزینی و یک موتور برقی بهره می‌برد که در مجموع می‌توانند ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید کنند. نیرو محرکه حاصل از این پیشرانه هیبرید از طریق یک گیربکس اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود. با اتکا به این پیشرانه، آریزو ۸ هیبرید به کمتر از ۷ ثانیه زمان نیاز دارد برای این‌که از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. این خودرو در حالت تمام برقی می‌تواند حداکثر ۱۰۰ کیلومتر طی کند، در حالی که در حالت ترکیبی شعاع حرکتی آن به ۱۳۰۰ کیلومتر می‌رسد.

از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی هم آریزو ۸ هیبرید تفاوتی با نسخه بنزین‌سوز خود ندارد. چری برای این خودرو امکاناتی مثل ترمز ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، هشدار برخورد از جلو، حفظ خودرو بین خطوط، ۴ تا ۶ ایربگ، نمایشگر مرکزی ۱۲٫۳ اینچی مولتی مدیا، صفحه آمپر دیجیتال ۱۲٫۳ اینچی، تنظیم برقی ۶ جهته صندلی راننده و تهویه خودکار دوناحیه‌ای را در نظر گرفته است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها