پرچمدار جدید شیائومی میکس فولد ۴ با حافظه ۱ ترابایتی و ارتباط ماهواره ای در حال راه اندازی است

مارس 13, 2024 0 نظر 19

پرچمدار شیائومی میکس فولد ۴ با ۱ ترابایت حافظه و ارتباط ماهواره‌ای در راه است

شیائومی به عنوان یکی از برندهای پیشرو در صنعت تکنولوژی و تولید گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. اخیراً آن‌ها میکس فولد ۴ را معرفی کرده‌اند که توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این گوشی با ۱ ترابایت حافظه داخلی بی‌نظیر خود و قابلیت ارتباط ماهواره‌ای، یک قدم بزرگ در جهت فناوری نوین موبایل برداشته است.

میکس فولد ۴ از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار است که در کنار امکانات فنی برتر، تجربه‌ای بی‌نظیر از استفاده از یک گوشی هوشمند را برای کاربران خلق می‌کند. با این گوشی، افراد می‌توانند به راحتی از ارتباط ماهواره‌ای بهره مند شوند و اطلاعات خود را به صورت سریع و دقیق دریافت کنند.

به طور کلی، شیائومی میکس فولد ۴ با ترکیبی از زیبایی، عملکرد و ارتباط بی‌نظیر، به یک پرچمدار در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است که هر فردی را به خود جذب می‌کند.

ارسال شده توسط: مبین صادقیان ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۵در فاصله رونمایی از شیائومی میکس فولد ۴، مشخصاتی فاش شده که نشان‌دهنده تغییرات مهمی در آن است. در ادامه مشخصات Xiaomi MIX Fold 4 را بخوانید.شیائومی قصد دارد تا گوشی‌های هوشمند تاشو خود را با مدل جدیدی، تازه‌سازی کند. این گوشی جدید احتمالا تا چند ماه آینده شروع به تولید خواهد شد که در این فاصله چند ماهه، اطلاعاتی از شیائومی  MIX Fold 4 فاش شده که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.اطلاعات فاش شده از شیائومی میکس فولد ۴- Xiaomi MIX Fold 4طبق اطلاعاتی که یک فاش کننده با سابقه در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، این گوشی تاشو از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۳ کوالکام بهره خواهد برد. علاوه‌بر این شیائومی MIX Fold 4 با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه عرضه خواهد شد که احتمالا برای نسخه‌هایی با قیمت پایین، مقدار رم و حافظه کمتری در نظر گرفته شود.ویژگی که باعث شده تا این گوشی تاشو بتواند طرفداران زیادی را برای خود جذب کند، قابلیت ارتباط دوطرفه ماهواره‌ای در شیائومی میکس فولد ۴ است. همچنین باتری با ظرفیت بزرگ‌تر از ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز برای تامین نیروی این گوشی در نظر گرفته شده است.در بخش دوربین، شیائومی MIX Fold 4 به سنسور اصلی ۵۰ شواپیکسلی به همراه دوربین تله فوتو پریسکوپ مجهز خواهد بود.طبق نظر کارشناسان، گوشی تاشو جدید شیائومی به احتمال زیاد در همین سال جاری رونمایی می‌شود. با توجه به موارد گفته شده شیائومی میکل فولد ۴ نسبت به سری شیائومی میکس فولد ۳ تغییرات مهمی را خواهد داشت. همچنین با توجه به پردازنده پرقدرت آن، احتمالا به رقابت با بهترین گوشی های پرچمدار بپردازد. در گجت نیوز بخوانید: بهترین و بدترین های برند شیائومی در سال ۲۰۲۳ ۵ گوشی تاشوی اقتصادی و کاربردی که در سال ۲۰۲۴ می‌توانید خریداری کنید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها