آشنایی با گوشی و ساعت هوشمند جدید شیائومی که با ماشین این شرکت همراه شده است

دسامبر 29, 2023 0 نظر 57

شرکت شیائومی با معرفی گوشی و ساعت هوشمند جدید خود، دوباره به بازار دستگاه‌های هوشمند وارد شده است و این بار با ماشین‌های جدیدی که با همین دستگاه‌های هوشمند ست می‌شوند. گوشی هوشمند جدید شیائومی با نام برند یا شاید اسمارتفونی می‌آید که در آن از آخرین فناوری‌های موجود در بازار استفاده شده است و می‌تواند با سایر دستگاه‌های هوشمند کمپانی هماهنگ شود. این گوشی دارای طراحی بسیار زیبا و شیک است و از جدیدترین تکنولوژی‌های صفحه نمایش، دوربین و پردازنده برخوردار است.

در ادامه، شیائومی نیز معرفی کرده است که صبحانه به صورت خودکار از طریق ساعت هوشمند شیائومی برای ما آماده می‌شود و همچنین از طریق اتصال این ساعت به مشخصات خودرویی این کمپانی، مسیریابی و کنترل هوشمند خودرو انجام خواهد شد. این اتصال بسیار منحصر به فرد و هوشمندانه است که از توانایی‌های شیائومی در زمینه هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که شیائومی دوباره پا به بازار دستگاه‌های هوشمند گذاشته و با این ترکیب جدید از گوشی، ساعت و خودرو، کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد.

شیائومی به‌مناسبت معرفی اولین خودرو برقی خود، نسخه‌های ویژه گوشی شیائومی ۱۴ و ساعت هوشمند واچ S3 را به نمایش گذاشت که با این ماشین ست می‌شوند.

شیائومی روز گذشته بالاخره پس از مدت‌ها انتظار اقدام به رونمایی از SU7، اولین خودرو برقی خود کرد. این غول فناوری چینی با بهره گرفتن از تجربه‌اش در دنیای تکنولوژی، پا به دنیای خودرو می‌گذارد تا شانس خود را در عرصه‌ای جدید امتحان کند. این خودرو برقی در سه رنگ شامل آبی Aqua و سبز Verdant به نمایش گذاشته شد و حالا بر اساس جدیدترین اخبار تکنولوژی، شیائومی طی رویداد اخیر خود از نسخه‌های ویژه گوشی پرچمدار شیائومی ۱۴ و ساعت هوشمند واچ S3 در دو رنگ مذکور پرده برداشته است.

نسخه ویژه گوشی و ساعت هوشمند شیائومی برای اولین خودرو این شرکت

نسخه ویژه SU7 گوشی شیائومی 14 و ساعت هوشمند واچ S3

شیائومی در جریان رویداد دیروز به مناسبت معرفی سدان الکتریکی SU7 از نسخه‌های ویژه شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو با دو رنگ آبی و سبز این خودرو رونمایی کرد. این شرکت همچنین نسخه ویژه ساعت هوشمند شیائومی واچ S3 را در همین دو رنگ به نمایش گذاشت.

نسخه ویژه SU7 گوشی شیائومی 14 و ساعت هوشمند واچ S3نسخه ویژه SU7 گوشی شیائومی 14 و ساعت هوشمند واچ S3

نسخه ویژه شیائومی ۱۴ که با دو رنگ مذکور عرضه می‌شود، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی دارد. نسخه ویژه ساعت هوشمند واچ S3 هم از eSim پشتیبانی می‌کند و قرار است در تعداد محدودی در دسترس قرار بگیرد. در نهایت لازم به ذکر است که نسخه‌های SU7 شیائومی ۱۴، شیائومی ۱۴ پرو و شیائومی واچ S3 به ترتیب با قیمت ۷۰۳ دلار، ۸۴۳ دلار و ۱۵۴ دلار عرضه خواهند شد.

نسخه ویژه SU7 گوشی شیائومی 14 و ساعت هوشمند واچ S3نسخه ویژه SU7 گوشی شیائومی 14 و ساعت هوشمند واچ S3

خودرو SU7 شیائومی در دو نسخه استاندارد تک موتوره و مکس دو موتوره اوایل سال ۲۰۲۴ به عرضه می‌رسد. این سدان الکتریکی در بالارده‌ترین نسخه می‌تواند ۶۷۳ اسب بخار قدرت تولید کند و برای شتاب‌گیری از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۲٫۷۸ ثانیه زمان نیاز دارد. همچنین با یک بار شارژ مسافت حدود ۸۰۰ کیلومتر را طی می‌کند، در حالی که تنها با ۱۵ دقیقه فست شارژ انرژی مورد نیاز آن برای طی کردن مسافت ۵۱۰ کیلومتر تامین می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها