قیمت جذاب و شاسی بلند جدید کرمان موتور به بازار آزاد وارد شد

فوریه 26, 2024 0 نظر 28

**قیمت KMC X5، شاسی بلند جدید کرمان موتور در بازار آزاد مشخص شد**

در حالی که شرکت‌های تولیدکننده خودروها به تلاش برای بهبود فنی و زیبایی خودروهای خود ادامه می‌دهند، قیمت‌های این خودروها نیز برای مصرف‌کنندگان بسیار مهم است. اخیراً، شرکت معتبر کرمان موتور قیمت شاسی بلند جدید خود، KMC X5 را در بازار آزاد اعلام کرد.

با توجه به مشخص شدن قیمت KMC X5، مشتریان و علاقمندان به خرید این خودرو می‌توانند به راحتی برنامه‌ریزی برای خرید خودرو انجام دهند. این خودرو با طراحی مدرن و امکانات برتر، جذب توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان شده است.

با توجه به افزایش رقابت و افزایش تقاضا برای خودروهای مدرن، واضح است که شرکت کرمان موتور با مشخص شدن قیمت شاسی بلند جدید خود، قدمی مهم در پیشروی و رقابت در بازار خودرو زده است. این اقدام می‌تواند به رشد و توسعه صنعت خودروسازی کشور کمک کند.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۶قیمت KMC X5 به عنوان شاسی بلند جدید کرمان موتور در بازار آزاد مشخص شد. در ادامه جزئیات قیمت‌گذاری کی ام سی ایکس ۵ در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.شرکت کرمان موتور به‌تازگی طرح تحویل کی ام سی ایکس ۵ به مشتریان را آغاز کرد و در همین راستا مشتریان و فعالان بازار قیمت این شاسی بلند جدید کرمان موتور را در بازار آزاد تعیین کردند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری KMC X5 در بازار ایران آشنا خواهیم شد.قیمت KMC X5 در بازار آزاد ایراندر حالی که شرکت کرمان موتور شاسی بلند مونتاژی کی ام سی ایکس ۵ را با قیمت کارخانه ۱ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان عرضه کرده بود، اکنون مالکان و فعالان بازار برای این خودرو قیمت ۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را در بازار در نظر گرفتند. البته با افزایش عرضه، قیمت این خودرو نیز در بازار آزاد کاهش پیدا خواهد کرد.مشخصات فنی و امکانات کی ام سی ایکس ۵گفتنی است کی ام سی X5 از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژر TGDi بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۱ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو ظرف مدت ۱۰ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست پیدا می‌کند و مصرف سوخت آن نیز به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر کمتر از ۷٫۵ لیتر خواهد بود.این خودرو از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون هشدار در مواقع ترمز اضطرار، هشدار نبستن کمربندها ، کمربندهای ایمنی ۳ نقطه، ایزوفیکس، سنسورهای پارک عقب، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم کمک ترمز اضطراری، سیستم کمک ترمز هیدرولیکی، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری و چهار ایربگ ایمنی بهره می‌برد. بیشتر بخوانید: شرایط فروش نقدی جک J4، جک S3 و کی ام سی X5 کرمان موتور در اسفند ۱۴۰۲

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها