آشنایی با مشخصات فنی و تصاویر جذاب گوشی شیائومی Civi 4 Pro

مارس 20, 2024 0 نظر 21

مشخصات فنی و تصاویر جدید گوشی شیائومی Civi 4 Pro

شرکت شیائومی به تازگی مشخصات فنی و تصاویر جدید گوشی هوشمند خود با عنوان Civi 4 Pro را منتشر کرده است. این گوشی با طراحی شیک و منحصر به فرد، قابلیت های برتر و عملکرد قدرتمند، برای علاقمندان به تکنولوژی و گجت های جدید یک انتخاب عالی است.

با توجه به مشخصات فنی اعلام شده، گوشی شیائومی Civi 4 Pro دارای صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت وضوح بالا و فرکانس تازه ترین تکنولوژی است. همچنین از دوربین های پیشرفته و عملکرد قدرتمند پردازنده این گوشی می توان بهره گرفت.

تصاویر جدید منتشر شده از گوشی Civi 4 Pro نشان دهنده طراحی زیبا و مدرن این گوشی است. با توجه به این تازگی ها، انتظار می رود که این گوشی جزو پرفروش ترین گوشی های سال شود و مورد اقبال بسیاری از کاربران قرار گیرد.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۱در آستانه رونمایی، تصاویر تازه‌ای از گوشی شیائومی سی وی ۴ پرو – Xiaomi Civi 4 Pro منتشر و مشخصات کلیدی آن تایید شد.به‌تازگی شیائومی از معرفی گوشی Civi 4 Pro در روز دوم فروردین (۲۱ مارس) خبر داد؛ چند پوستر هم منتشر کرد که نمایانگر طراحی، رنگ‌بندی و برخی از مشخصات فنی آن هستند.گوشی جدید در چهار رنگ عرضه می‌شود که گل سرسبد آن‌ها، سبز است. در این رنگ، طراحی خاصی را شاهد هستیم؛ طوری که نیمی از پنل عقب شیشه‌ای آن، روکش چرمی دارد. فریم دستگاه، تخت و فلزی است. وزن آن به ۱۸۰ گرم می‌رسد و بدون احتساب برآمدگی دوربین، ۷٫۴۵ میلی‌متر ضخامت دارد. نام لایکا هم روی ماژول دوربین حک شده است.برخلاف مدل‌های پیشین Civi 4 که پردازنده قدرتمندی نداشتند و جاذبه اصلی آن‌ها دوربین سلفی دوگانه بود؛ مدل جدید از تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ قدرت می‌گیرد. با مشخصات کامل Civi 4 Pro در روز رونمایی آشنا خواهیم شد؛ ولی از همین حالا پیداست که باید انتظار یک گوشی میان رده گردن کلفت را داشته باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها