جدیدترین کاتالوگ کراس اوور چینی امکو برای بازار ایران منتشر شد!

ژانویه 14, 2024 0 نظر 34

کاتالوگ گک امکو، کراس اوور چینی وارداتی جدید بازار ایران منتشر شد

کاتالوگ جدیدی از کراس اوور چینی وارداتی به بازار ایران معرفی شده است که توسط شرکت گک امکو منتشر شده است. این کاتالوگ شامل محصولات متنوعی از جمله لباس های ورزشی، کفش ها، لوازم جانبی و لوازم آرایشی به همراه دارد و به عنوان یک گزینه جذاب برای خریداران ایرانی معرفی شده است.

این کاتالوگ شامل تصاویر با کیفیت بالا از محصولات و اطلاعات جامع در مورد مشخصات فنی و قیمت ها است که به خریداران کمک می کند تا بهترین انتخاب را برای خرید خود انجام دهند. علاوه بر این، شرکت گک امکو به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه واردات محصولات چینی به ایران با تضمین کیفیت و قیمت مناسب محصولات خود اعتبار زیادی میان مشتریان خود دارد.

این کاتالوگ به صورت آنلاین و چاپی منتشر شده و توسط نمایندگان و فروشگاه های مختلف محصولات وارداتی چینی در سراسر کشور توزیع خواهد شد. این اقدام از سوی شرکت گک امکو نشان از تلاش آن برای توسعه بازار و ارتقاء سطح خدمات به مشتریان است.

علاوه بر امپو و GS3، امکو از برند جی ای سی (GAC) به‌واسطه راسا موتور راهی ایران شده. در ادامه کاتالوگ مشخصات و امکانات گک امکو را مشاهده کنید.

راسا موتور خاورمیانه در دور جدید واردات خودرو علاوه بر سوزوکی سیاز و سوزوکی بالنو، خودروهایی از برند جی ای سی یا گک (GAC) شامل GS3، امپو و امکو را به ایران می‌آورد. با عرضه این خودروها در سامانه فروش یکپارچه، کاتالوگ رسمی همه آن‌ها منتشر شده است و گذشته از کاتالوگ گک GS3، کاتالوگ سوزوکی سیاز و کاتالوگ سوزوکی بالنو که پیش‌تر در گجت نیوز پوشش داده‌ایم، در ادامه می‌توانید کاتالوگ مشخصات فنی و امکانات گک امکو (Emkoo) را مشاهده کنید.

کاتالوگ گک امکو وارداتی

کاتالوگ مشخصات و امکانات گک امکو - GAC Emkoo

امکو که در چین تحت برند «ترامپچی» (Trumpchi) به بازار معرفی شده است، در ایران تحت برند جی ای سی یا گک عرضه می‌شود. امکو هم‌خانواده سدان امپو (Empow)، وارداتی دیگر راسا موتور خاورمیانه به حساب می‌آید و کراس اووری کامپکت است که از لحاظ اندازه در جایگاه بالاتری از GS3 قرار دارد.

بر اساس کاتالوگ رسمی، گک امکو برای تامین قوای محرکه خود از یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کند که قابلیت تولید قدرت ۱۷۷ اسب بخار و گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر را دارد. ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت سقف سرعت این کراس اوور است و شتاب‌گیری آن از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۶٫۹۵ ثانیه زمان می‌برد. همچنین برآورد می‌شود این خودرو با این موتور ۷٫۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف کند.

سیستم تعلیق جی ای سی امکو به ترتیب در جلو و عقب از مک فرسون مستقل و چند اتصالی یا مولتی لینک مستقل تشکیل شده. در این نواحی همچنین به ترتیب دیسکی خنک‌شونده و دیسکی به کار رفته است.

ترمز ضد قفل، هشدار برخورد از جلو، سیستم حفظ خودرو بین خطوط، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، ۶ ایربگ، نمایشگر لمسی ۱۰٫۱ اینچی، تهویه خودکار، صفحه آمپر دیجیتال، روکش چرمی صندلی‌ها و سقف پانورامیک تعدادی از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو هستند. در ادامه می‌توانید به کاتالوگ مشخصات و آپشن های گک Emkoo نگاهی داشته باشید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها