قیمت‌های جدید محصولات فردا موتورز برای دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد!

دسامبر 31, 2023 0 نظر 34

قیمت محصولات فردا موتورز برای دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

شرکت فردا موتورز به منظور اطلاع رسانی به مشتریان و علاقمندان به خود، قیمت محصولات خود برای دی ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرده است. این اعلام قیمت شامل تمامی محصولات این شرکت از جمله اتومبیل های مختلف، لوازم جانبی و خدمات پس از فروش می باشد.

با اعلام قیمت محصولات، مشتریان و علاقمندان به محصولات فردا موتورز می توانند قبل از خرید و انتخاب محصول خود، اطلاعات کامل و دقیقی از قیمت ها و شرایط خرید محصولات را به دست آورند. این اقدام از سوی شرکت، به منظور شفافیت و ارائه اطلاعات دقیق و شفاف به مشتریان و علاقمندان به محصولات خود می باشد.

همچنین با اعلام قیمت محصولات، فردا موتورز به مشتریان خود اطمینان می دهد که این قیمت ها تا انتهای دی ماه ۱۴۰۲ تثبیت شده و هیچ گونه افزایش قیمت در این مدت انتظاری ندارد. این اقدام از سوی شرکت، به منظور حفظ منافع مشتریان و ایجاد رضایت بیشتر از خرید محصولات می باشد.

قیمت محصولات فردا موتورز برای دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. فردا موتورز قیمت فردا FX5، فردا T5 و فردا M4 را ویژه دی ماه اعلام کرد.

شرکت فردا موتوز لیست قیمت جدید محصولات خود شامل فردا اف ایکس ۵، فردا تی ۵ و فردا ام ۴ را ویژه دی ماه اعلام کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز می‌توانید لیست قیمت خودروهای فردا موتورز را مشاهده کنید.

قیمت محصولات فردا موتورز – ماه ۱۴۰۲ 

لیست قیمت خودروهای فردا موتورز به شرح زیر است:

  • فردا اف ایکس ۵ : ۹۲۵ میلیون تومان
  • فردا T5: یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان
  • فردا M4: یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان

فردا موتورز قیمت خودرو قیمت ماشین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها