فروش ویژه پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک با شرایط استثنایی (بهمن ماه ۱۴۰۲)

ژانویه 13, 2024 0 نظر 29

شرایط فروش فوق العاده برای خرید پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک (دی ۱۴۰۲)!

آیا به دنبال یک خودروی کم مصرف، کم هزینه و با کیفیت هستید؟ پژو ۲۰۷ با شرایط فروش استثنایی، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این خودرو با طراحی زیبا، موتور قدرتمند و فضای داخلی مناسب، انتخابی عالی برای شهریان و خانواده‌هاست.

در حال حاضر، پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک (دی ۱۴۰۲) با شرایط فروش استثنایی در دسترس است. با این شرایط فروش، شما قادر به تهیه این خودرو با قیمت مناسب و شرایط پرداخت اقساطی یا نقدی خواهید بود. علاوه بر این، تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش از دیگر مزایای این پیشنهاد است.

اگر به دنبال خرید یک خودروی اقتصادی و مطمئن هستید، شرایط فروش فوق العاده پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک (دی ۱۴۰۲) را از دست ندهید. این فرصتی مناسب برای خرید یک خودروی با کیفیت و برند با تاریخچه موفق می‌باشد.

شرایط فروش فوق العاده پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک در دی ۱۴۰۲ اعلام شد. ایران خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای ارتقا یافته را به شکل نقدی و پیش فروش به مشتریان عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای ارتقا یافته دستی و اتوماتیک را به شکل نقدی و پیش فروش ویژه اولویت‌های سوم زمستان تا ۳۰ دی ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک در دی ماه آشنا می‌شویم.

شرایط فروش فوق العاده پژو ۲۰۷ دستی

شرایط فروش فوق العاده پژو 207

مشتریان می‌توانند پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ارتقا یافته را در طرح فروش فوری با قیمت مصوب ۴۹۸ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان در رنگ سفید و با موعد تحویل ۹۰ روزه خریداری کنند. در طرح پیش فرش نیز این خودرو با پیش‌پرداخت ۲۴۹ میلیون و ۲۹۲ هزار تومان با موعد تحویل تیر ۱۴۰۳ و پیش‌پرداخت ۲۲۴ میلیون و ۳۶۳ هزار تومان با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۳ به مشتریان عرضه می‌شود.

همچنین در طرح پیش فروش این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیاتنیوم، قرمز دوپوششه، آبی کاسپین و نقره‌ای به قابل خریداری است.

شرایط فروش نسخه اتوماتیک

شرایط فروش فوق العاده پژو 207شرایط فروش فوق العاده پژو 207

پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای ارتقا یافته نسخه اتوماتیک در فروش فوری با قیمت مصوب ۶۰۲ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان در رنگ‌های سفید، مشکی، آبنوس، خاکستری، نقره‌ای، تیتانیوم، آبی کاسپین و نقره‌ای با موعد تحویل ۹۰ روزه به فروش می‌رسد. همچنین مشتریان می‌توانند این خودرو را در قالب پیش فروش با پیش‌پرداخت ۳۰۱ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان در رنگ سفید با موعد تحویل اردیبهشت ۱۴۰۳ خریداری کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها