مکث موتور نسخه جدید کراس اوور تیارا: حالا در بازار موجود است!

دسامبر 27, 2023 0 نظر 43

مکث موتور، یکی از برندهای معتبر و محبوب در زمینه تولید خودروهای کراس اوور، به تازگی نسخه جدید تیارا خود را به بازار عرضه کرده است. این خودرو با طراحی فوق العاده‌ای که در کنار کیفیت ساخت بالا و امکانات فنی مدرن، توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به خودروهای خارجی را به خود جلب کند.

نسخه جدید تیارا با موتور قدرتمند و مصرف سوخت بهینه، امکانات ایمنی پیشرفته، سیستم‌های نوین رانندگی و طراحی شکیل و جذاب، به عنوان یک گزینه عالی در دسته خودروهای کراس اوور مطرح شده است. همچنین، نقطه قوت دیگر این خودرو قدرت و استحکام موتور و چرخ‌های آن در مسیرهای دشوار و بدون جاده بوده و می‌تواند تجربه رانندگی بهتری را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

با توجه به کیفیت بالای ساخت و امکانات فنی مدرن، مکث موتور توانسته است با ارائه نسخه جدید تیارا، قدرت رقابت با سایر برندهای معتبر را به خوبی اثبات کند و بازار خودروهای کراس اوور را متحول کند.

نسخه جدید کراس اوور تیارا مکث موتور در حال گذراندن تست‌های فنی است تا به‌زودی روانه بازار شود. در ادامه شاهد مشخصات این شاسی بلند مونتاژی باشید.

مکث موتور، زیرمجموعه گروه ماموت، اواخر سال ۱۴۰۱ کراس اوور تیارا را روانه کرد که نسخه ریبج شده روژیانگ X5 بایک بود. حالا جدیدترین اخبار خودرو حکایت از این دارند که این خودروساز بخش خصوصی قصد دارد بیجینگ X7 فیس لیفت را به‌عنوان نسخه جدید تیارا یا نیو تیارا عرضه کند.

تیارا جدید مکث موتور در راه بازار

نمای جلو نسخه جدید تیارا مکث موتور

گزارش‌های به‌دست آمده نشان می‌دهند که تیارا جدید در مقطع کنونی تست فنی را در تهران پشت سر می‌گذارد تا رفته‌رفته آماده ورود به بازار کشور شود. به‌طور دقیق‌تر، احتمالاً مکث موتور این کراس اوور از سری بیجینگ خودروساز چینی بایک را در آینده نزدیک به مونتاژ می‌رساند و نهایتاً تا انتهای امسال عرضه خواهد کرد.

نمای عقب نسخه جدید تیارا مکث موتورنمای عقب نسخه جدید تیارا مکث موتور

نسخه جدید تیارا همان فیس لیفت بینجینگ X7 است که در سال جاری میلادی به بازار چین معرفی شد. این نسخه دستخوش تغییراتی در نواحی جلو و عقب شده است؛ به‌خصوص نمای جلو که در آن جلوپنجره‌ای کاملاً متفاوت با تریم کرومی فراوان به‌چشم می‌خورد و یادآور محصولات چینی دیگری مثل چانگان یونی کی است.

کابین نسخه جدید تیارا مکث موتورکابین نسخه جدید تیارا مکث موتور

کراس اوور ایکس ۷ فیس لیفت زیر کاپوت خود یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر خطی دارد که می‌تواند ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. یک گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته هم نیرو محرکه حاصل از این موتور را راهی محور جلو می‌کند. این شاسی بلند چینی با اتکار به موتور مذکور توانایی شتاب‌گیری از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در کمتر از ۹ ثانیه را دارد و سقف سرعت آن به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. همچنین در محورهای جلو و عقب این خودرو به‌ترتیب سیستم‌ تعلیق مک فرسون و مستقل چند اتصالی یا مولتی‌لینک به‌کار رفته است.

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی تیارا جدید باید به ترمز ABS، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، کنترل شروع حرکت در سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه، ۶ ایربگ، ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، تهویه خودکار و نمایشگر دوگانه اشاره کرد. البته باید منتظر رونمایی رسمی مکث موتور از این کراس اوور بود و دید که این خودروساز چه امکاناتی را برای نسخه مونتاژی بازار ایران در نظر می‌گیرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها