سخنگوی قوه قضاییه: تتلو هم‌اکنون در زندان به دلیل بیماری جسمی یا روانی محبوس است و اجازه خروج از زندان به او داده نشده است

فوریه 14, 2024 0 نظر 26

سخنگوی قوه قضاییه در یک نشست خبری به سوالاتی درباره وضعیت امیر تتلو و داود غفاری پاسخ داد. او به این خبرها پاسخ داد که امیر تتلو از زمان بازداشت تاکنون به هیچ عنوان از زندان خارج نشده و در زندان به سر می برد. همچنین اعلام کرد که یک پرونده ایشان به دادگاه ارسال شده و در حال رسیدگی و دادرسی است. علاوه بر این، اشاره کرد که اطلاعاتی درباره پرونده های متعدد دیگری نیز ارسال شده است.

۱۳:۱۵سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروزش به پرسشی در باره امیر تتلو پاسخ داد.به گزارش سایت انتخاب، مسعود ستایشی در نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه، در پاسخ به سوالی درباره بستری شدن تتلو در بیمارستان روانی و آخرین وضعیت پرونده داود غفاری معروف به داود هزینه گفت: امیرحسین مقصودلو از زمان بازداشت تاکنون به هیچ عنوان اعم از بیماری جسمی یا روانی به خارج از زندان اعزام نشده است و در زندان به سر می برد.او افزود: یک پرونده ایشان متضمن کیفرخواست صادره به دادگاه انقلاب اسلامی تهران ارسال شده است و در وقت رسیدگی است و در ایام پیش رو رسیدگی می شود و در فرایند دادرسی است. پرونده های متعددی دیگری هم دارد که اطلاع رسانی شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها