عیدی دولت: ۵ گیگابایت اینترنت رایگان به شهروندان

مارس 13, 2024 0 نظر 20

۵ گیگ اینترنت رایگان، عیدی دولت به مردم

دولت ایران به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، تصمیم گرفته است تا هدیه‌ای خوب و ماندگار به مردم ارزشمند خود اهدا کند. این بار، به جای هدایای سنتی، دولت تصمیم گرفته است تا ۵ گیگ اینترنت رایگان به تمامی افراد در سراسر کشور هدیه دهد. این برنامه عظیم، به منظور افزایش دسترسی به اینترنت برای همه اقشار جامعه و تسهیل در ارتباطات اجتماعی و مهارت‌های دیجیتالی است.

این اعلام عیدی دولت به مردم شامل همه افراد مستحق ایرانی است و به منظور بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی برای مردم انجام می‌شود. ارائه ۵ گیگ اینترنت رایگان به همه افراد، به دلیل اهمیت بیشتر استفاده از فضای مجازی و ارتباطات آنلاین، قدرت خلاقیت و انجام کارها آنلاین، بهبود ارتباطات خانوادگی و اجتماعی و همچنین فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد است. به همین دلیل، این اعلام عیدی دولت به مردم به عنوان یک گام مهم در جهت توسعه و پیشرفت کشور محسوب می‌شود و مورد استقبال واقعی مردم قرار گرفته است.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۲وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه ۵ گیگ اینترنت رایگان به‌عنوان عیدی دولت به مردم خبر داد. در ادامه با نحوه دریافت ۵ گیگابایت اینترنت هدیه دولت آشنا می‌شویم.عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد دولت قصد دارد به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان به تمام مردم یک بسته اینترنت رایگان شامل ۵ گیگابایت اینترنت معادل ۱۲ گیگابایت ترافیک داخل را ارائه دهد.نحوه دریافت ۵ گیگ اینترنت رایگان دولتوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه گفته‌های خود بیان کرد مردم برای دریافت این بسته هدیه باید به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند. همچنین استفاده از این بسته تا عید فطر امکان‌پذیر خواهد بود.زارع‌پور در بخش دیگری از گفته‌های خود عنوان کرد تا اسفند سال قبل فقط ۲٫۵ میلیون نفر تحت پوشش فیبرنوری بودند، اما اکنون این میزان پوشش به بیش از ۷ میلیون رسیده که از افزایش ۳ برابری آن حکایت دارد. همچنین اینترنت پرسرعت ۱۰۰۰ شو بر ثانیه برای ۳۵ درصد مردم فراهم کردیم. ضمن این‌که در حال حاضر حدود ۶۰ درصد خدمات از طریق پنجره هوشمند دولت انجام می‌شود و بیش از ۴۰ میلیون نفر در حال استفاده از این امکان هستند. بیشتر بخوانید: بسته های ویژه همراه اول برای ماه رمضان اعلام شد بسته های مکالمه هدیه ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد اینترنت رایگان عیسی زارع پور وزیر ارتباطات ۱۴۰۲-۱۲-۲۳

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها