گلکسی S24: شکستن همه رکوردهای پیش‌فروش گوشی‌های سامسونگ

ژانویه 25, 2024 0 نظر 29

گلکسی S24، آخرین مدل گوشی هوشمند از سری گلکسی از شرکت سامسونگ است که توانسته است رکورد پیش فروش همه گوشی‌های سامسونگ را شکسته است. این گوشی با ویژگی‌های برتر و فناوری‌های پیشرفته، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و توانسته است با فروش بیش از هر مدل دیگری از گوشی‌های سامسونگ بفروش برسد.

گلکسی S24 با دوربین عالی، پردازنده قدرتمند، طراحی زیبا و صفحه نمایش فوق‌العاده، توانسته است تمامی نیازهای کاربران را در یک گوشی هوشمند با هماهنگی بالا فراهم کند. همچنین قابلیت‌های هوش مصنوعی و امکانات امنیتی فراوان این گوشی، آن را به یک گوشی مناسب برای هر کاربر تبدیل کرده است.

با این توصیفات و امکانات برتر، گوشی گلکسی S24 توانسته است تمام رکوردهای پیش فروش گوشی‌های سامسونگ را بشکند و جایگاه ویژه‌ای در بازار گوشی‌های هوشمند به دست آورد. به نظر می‌رسد که این گوشی با امکانات جذاب و قیمت مناسب، توانسته است تمامی انتظارات کاربران را برآورده کند و باعث شود تا فروش بالایی داشته باشد.

پیش فروش گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ تمام رکوردها را جابجا کرده است. ظاهرا بیش از ۱ میلیون نسخه از گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ پیش‌خرید شده است.

از کره جنوبی، خانه سامسونگ خبر می‌رسد که حدود ۱.۲ میلیون نسخه از گوشی‌های سری گلکسی S24 پیش فروش شده است. این شرکت از روز گذشته پیش‌فروش گوششی‌های جدید خودش را آغاز کرده و تا هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت. اما آنچه جالب توجه به‌نظر می‌رسد، شکستن تمام رکوردهای پیش‌فروش گوشی‌های سامسونگ توسط این خانواده است.

بیشتر بخوانید:

گوشی های خانواده گلکسی S24 با قیمت عجیب وارد بازار ایران شدند

در حالی ۱.۲ میلیون نسخه از گوشی‌های سری اس ۲۴ پیش‌فروش شده که رکورد قبلی با ۱.۱ میلیون نسخه در اختیار سری گلکسی اس ۲۲ بود. نسل قبلی، سری گلکسی اس ۲۳ هم ۱.۰۹ میلیون نسخه پیش‌فروش را تجربه کرده بود و سری اس ۲۱ با پیش‌فروش ۸۰۰ هزار نسخه در انتهای این جدول قرار می‌گیرد.

در روز نخست پیش‌فروش این گوشی‌ها روی سایت سامسونگ، تمام موجود این محصولات در عرض تنها ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه تمام شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها