جایزه‌های جذاب مسابقه عکاسی با پهپاد سال ۲۰۲۴؛ دیدنی‌ترین تصاویر زمین از آسمان

مارس 25, 2024 0 نظر 17

با پیشرفت فناوری های نوین، استفاده از پهپادها برای عکاسی از فضایی دور و زمینه های بزرگ، دسترسی به تصاویری جدید و حیرت انگیز از جهان به ما می دهد. در سال ۲۰۲۴، مسابقه عکاسی با پهپاد برگزار شد و چندین عکاس به عنوان برندگان انتخاب شدند.
تصاویر ارسال شده توسط شرکت کنندگان در این مسابقه از زمین و آسمان در کنار هم، تصاویری خیره کننده و جذاب ارائه کردند. از مناظر طبیعی و شهری تا شگفتی های جهان، همه در قالب عکس هایی از بالا ثبت شده بودند.
برندگان این مسابقه با استفاده از پهپادهای خود، توانستند زوایای جدیدی از جهان را به ما نشان دهند و تصاویری فوق العاده زیبا را به ما ارائه کنند. این تصاویر نه تنها برای دیدن زیبایی های جهان مورد توجه قرار گرفتند، بلکه به ما یادآوری می کنند که چقدر زمین و آسمان ما در واقعیت های حیرت انگیزی قرار دارند.

ارسال شده توسط: زهرا یاوری ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۵سایت SkyPixel تصاویر منتخب مسابقه عکاسی هوایی با پهپاد ۲۰۲۴ را منتشر کرد. برگزیدگان این رقابت از بین ۱۳۰ هزار عکس انتخاب شده‌اند.امسال سایت SkyPixel با همکاری سازنده پهپادهای DJI نهمین مسابقه سالانه عکس و فیلم را برگزار کردند. برنده این رقابت، عکاسی به‌نام دائولای (Daolai) بوده که با پهپاد خود تصویری از چادر عشایر مغول را در یک صبح زیبای برفی به ثبت رسانده است. برای مشاهده عکس‌ های برگزیده مسابقه عکاسی با پهپاد در سال ۲۰۲۴ ادامه این مطلب را در گجت نیوز دنبال کنید.تصاویر منتخب مسابقه عکاسی هوایی با پهپاد ۲۰۲۴دائولای برای ثبت یورت مغول‌ها از دوربین DJI Mavic 3 Pro با زوم ۳ برابری استفاده کرده است. در این عکس، گله‌دارانی را در علفزارهای اولان بوتونگ مغولستان مشاهده می‌کنید که در اطراف یک یورت (چادر عشایر مغول) هستند. یکی از داوران در وصف این عکس گفته است: «عکس چشم‌اندازی زیبا و دوست‌داشتنی دارد، بسیار نرم و به نقاشی شبیه است. یک منظره هوایی زیبا که تنها بر کیفیت گرافیکی آن تاکید نمی‌کند و روایت‌گر داستان جامعه است.»یورت مغولیدر ادامه می‌توانید دیگر برگزیدگان مسابقه عکاسی با پهپاد در سال جاری را مشاهده کنید. (برای بزرگنمایی، روی عکس کلیک کنید)   از دست ندهید: تصاویر منتخب مسابقه عکاسی زیر آب ۲۰۲۴ برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش ۲۰۲۴ + عکس دیدنی ترین و ترسناک ترین مکان های متروکه در جهان + عکس پهپاد مسابقه عکاسی ۱۴۰۳-۰۱-۰۶

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها