معرفی کتابخوان جذاب شیائومی e-paper book با ویژگی های منحصر به فرد و قیمت گیرا

ژانویه 13, 2024 0 نظر 25

کتابخوان جدید شیائومی e-paper book با مشخصات و قیمت جذاب معرفی شد

شیائومی به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار در بازار فناوری و الکترونیک معروف است و همواره تلاش کرده است تا محصولات متنوع و با کیفیت با قیمت مناسب برای مشتریان خود ارائه دهد. یکی از جدیدترین محصولاتی که این برند معتبر به بازار معرفی کرده است کتابخوان e-paper book است.

این کتابخوان با مشخصات منحصر به فرد و قیمت جذاب، توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به کتابخوان ها را به خود جلب کند. قابلیت های اصلی این کتابخوان شامل نورپردازی آن و وضوح بالای صفحه نمایش آن است که برای خواندن به راحتی حتی در شرایط نور کم مطلوب است. همچنین طراحی باریک و سبک این کتابخوان آن را برای حمل و نقل آسان و مطالعه طولانی مدت بسیار مناسب کرده است.

با ارائه یک قیمت مناسب و توانایی ارائه بیشترین راحتی ممکن برای کاربران، شیائومی با معرفی کتابخوان e-paper book خود موفق به جلب توجه بسیاری از علاقه‌مندان به خواندن و کتاب‌ها شده است.

۲۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵

کتابخوان الکترونیکی جدید شیائومی که با نام e-paper book عرضه شده، دارای یک صفحه نمایش باکیفیت ۷ اینچی و دوام شارژ مثال‌زدنی است.

شاید این روزها نام کتابخوان های الکترونیکی در اخبار فناوری کمرنگ شده باشد؛ اما این دستگاه‌ها همچنان طرفداران خاص خود را دارند و شیائومی هم حالا از یک مدل جدید با قیمت رقابتی رونمایی کرده است. برگ برنده Xiaomi e-paper book را باید صفحه نمایش ۷ اینچی HD آن با تراکم پیکسلی ۳۰۰ppi بدانیم که با یک CPU چهار هسته‌ای همراهی می‌شود.

این گجت، ۲ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارد و با سیستم عامل اندروید ۱۱ کار می‌کند. همچنین برای سهولت استفاده، خیلی از اپ‌های کاربردی و سازگار به‌صورت پیش‌فرض روی این دستگاه نصب شده‌اند.

کتابخوان الکترونیکی جدید شیائومی

یکی دیگر از نقاط قوت این کتاب خوان الکترونیکی، داشتن یک باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. با اضافه شدن باتری ۱۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی کیس شارژ شونتی، زمان آماده‌ به‌کار دستگاه به ۷ هفته می‌رسد. در حالت استفاده نرمال البته شارژدهی آن ۴۰ است.

از امکانات ارتباطی e-paper book باید به وای فای دو بانده (۲٫۴GHz/5GHz)، بلوتوث ۵٫۲ و یک درگاه USB اشاره کنیم.

کتابخوان الکترونیکی جدید شیائومی کتابخوان الکترونیکی جدید شیائومی

طراحی ارگونومیکی هم دارد؛ طوری که فرورفتگی قاب عقب با نحوه‌ی قرارگیری انگشت‌ها هماهنگ است و فقط ۱۶۶ گرم وزن دارد تا مانع از خستگی دست هنگام استفاده طولانی‌مدت شود.

قیمت پایه کتابخوان جدید شیائومی e-paper book در چین، ۱۳۹۹ یوان است که با ۱۹۷ دلار برابری می‌کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها