پرداخت اقساط ۶۰ ماهه برای خرید محصولات مدیران خودرو

مارس 3, 2024 0 نظر 25

**فروش محصولات مدیران خودرو با اقساط ۶۰ ماهه**

در این دوران رو به رشد تکنولوژی، مدیران خودرو به دنبال راه حل‌هایی هستند که به آن‌ها کمک کنند تا بتوانند محصولات خود را با سادگی و راحتی تبلیغ و فروش کنند. یکی از راه حل‌هایی که همچنین نیاز مدیران خودرو را برطرف می‌کند، پیشنهاد اقساط ۶۰ ماهه برای خرید محصولات است.

اقساط ۶۰ ماهه این امکان را به مدیران خودرو می‌دهد تا بتوانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند و پرداخت را به مدت زمانی که برایشان مناسب است، تقسیم کنند. این روش، به مدیران خودرو این اطمینان را می‌دهد که نیازهایشان برای فروش و تبلیغ محصولات، بدون هیچ دغدغه‌ای برطرف می‌شود.

بنابراین، فروش محصولات مدیران خودرو با اقساط ۶۰ ماهه نه‌تنها به افزایش فروش منجر می‌شود، بلکه به رفاهی بیشتر برای مدیران این خط می‌انجامد. این روش باعث می‌شود که مدیران خودرو به راحتی بتوانند به نیازهایشان رسیدگی کنند و با اطمینان بیشتر، به تبلیغ و فروش محصولات خود ادامه دهند.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۶شرایط فروش محصولات مدیران خودرو با اقساط ۶۰ ماهه اعلام شد. در این طرح ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۳۳ کراس، ایکس ۵۵ پرو و آریزو ۵ به فروش می‌رسند.شرکت مدیران خودرو در ادامه طرح فروش اقساطی محصولات خود قصد دارد خودروهای ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، ایکس ۲۲ پرو، ایکس ۵۵ پرو و آریزو ۵ را با تسهیلات ۶۰ ماهه از روز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ به متقاضیان عرضه کند. همچنین این خودروها از طریق نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو به فروش می‌رسند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این خودروها در اسفند ۱۴۰۲ آشنا می‌شویم.شرایط فروش محصولات مدیران خودرو – اسفند ۱۴۰۲شرکت مدیران خودرو در این طرح ام وی ام ایکس ۲۲ پرو MT را با قمیت ۷۰۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس CVT را با قیمت ۸۹۷ میلیون تومان، ام وی ام ایکس ۳۳ کراس MT را با قیمت ۸۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، آریزو ۵ S را با قیمت ۱ میلیارد و ۹۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ام وی ام ایکس ۵۵ پرو IE را با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رساند. این خودرو در اقساط ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه به متقاضیان عرضه می‌شوند. بیشتر بخوانید: نمایش محصولات برند فونیکس مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران + عکس نگاهی به محصولات برند اکستریم مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران شرایط فروش خودرو مدیران خودرو ۱۴۰۲-۱۲-۱۳

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها