سامسونگ، پادشاه تلویزیون ها با بیشترین سهم بازار جهانی به سال هجدهم پیاپی

مارس 5, 2024 0 نظر 17

سر تیتر: سامسونگ، برند برتر تلویزیون دنیا برای هجدهمین سال پیاپی

زیر متن: به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده تلویزیون در جهان، سامسونگ برای هجدهمین سال پیاپی موفق شده است که بیشترین سهم بازار جهانی را در زمینه‌ی تلویزیون‌های هوشمند به خود اختصاص دهد. این دستاورد بسیار قابل تحسین است و نشان از عملکرد برتر و کیفیت بالای محصولات سامسونگ در این زمینه است. با تکیه بر فناوری‌های نوین و ارتقاء مداوم کیفیت و عملکرد، سامسونگ توانسته است جایگاه برتر خود را در بازار جهانی تلویزیون حفظ کرده و اعتبار خود را به دست آورد. تلاش‌های مداوم این شرکت برای ارائه‌ی محصولاتی کارآمد، زیبا و با کیفیت برتر، باعث شده است که مشتریان در سراسر جهان به سامسونگ به عنوان برند برتر تلویزیون اعتماد کنند و از محصولات آن استفاده کنند.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۴سامسونگ برای هجدهمین سال پیاپی بیشترین سهم بازار جهانی تلویزیون را از آن خود کرد و توانست بار دیگر برتری خود در این حوزه را تثبیت کند.آمارهای منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی بازار Omdia نشان می‌دهد این شرکت در سال ۲۰۲۳ موفق شد ۳۰٫۱ درصد از سهم بازار جهانی تلویزیون را به خود اختصاص دهد و از سال ۲۰۰۶ تا به امروز یعنی به مدت ۱۸ سال برتری خود در این حوزه را تثبیت کند. سامسونگ با تمرکز راهبردی روی تلویزیون‌های رده بالا و صفحه‌نمایش‌های بزرگ از جمله مدل‌های پیشرفته QLED و OLED توانسته به چنین موفقیتی دست یابد.میزان فروش تلویزیون های سامسونگ در سال ۲۰۲۳میزان فروش مجموعه تلوزیون‌های QLED سامسونگ از زمان عرضه در سال ۲۰۱۷ با در نظر گرفتن جدیدترین مدل‌های Neo QLED اکنون به بیش از ۴۰ میلیون دستگاه رسیده است. این شرکت فقط در سال ۲۰۲۳ توانست به آمار فروش ۸٫۳۱ میلیون دستگاه برای تلویزیون‌های QLED دست پیدا کند.سامسونگ در حوزه فروش تلویزیون های پریمیوم به‌خصوص مدل‌های بالای ۷۵ اینج و تلویزیون‌های با قیمت بیش از ۲۵۰۰ دلار نیز نسبت به رقبا در جایگاه بالاتری قرار دارد. در واقع این شرکت در حوزه فروش تلویزیون های بالای ۲۵۰۰ دلار توانسته سهم ۶۰٫۵ درصدی از بازار را از آن خود کند.ضمن این‌که این شرکت در فروش تلویزیون های بزرگتر از ۷۵ اینچ نیز توانسته سهم ۳۳٫۹ درصدی خود از بازار را حفظ کند. سامسونگ با فروش قابل توجه مدل‌های ۹۸ اینچی خود نیز موفق شد در بخش تلویزیون های بالای ۹۰ اینچ به سهم ۳۰٫۴ درصدی از بازار دست یابد.سامسونگ در بخش فناوری OLED نیز به پیشرفت‌های چششویری رسیده است. سامسونگ توانسته در سال ۲۰۲۳ تعداد ۱٫۰۱ میلیون دستگاه از تلویزیون های OLED را به فروش برساند و سهم ۲۲٫۷ درصد از بازار را را به خود اختصاص دهد. همچنین از آنجایی که سامسونگ مجموعه OLED خود را در سال ۲۰۲۴ گسترش داده است، سهم این شرکت در این بخش نیز تا پایان سال ۲۰۲۴ افزایش پیدا خواهد کرد.اس‌وی یونگ، مدیرعامل بخش نمایشگرهای بصری سامسونگ در این خصوص عنوان کرد از این‌که سامسونگ توانسته به‌مدت ۱۸ سال پیاپی عنوان رهبر بازار تلویزیون در سطح جهان را به خود اختصاص دهد، به خود افتخار می‌کنیم. این موفقیت بیانگر اعتماد و وفاداری پایدار مصرف‌کنندگان محصولات سامسونگ است. ما خود را عمیقا به پیشرفت صنعت و فراتر رفتن از کیفیت تصویر فوق‌العاده متعهد می‌دانیم تا تجربه‌ای معنادار و ارزشمندتر را به کاربران خود ارائه دهیم.سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 پردازنده پیشگامانه NQ8 AI Gen3 را معرفی کرد که شروع عصر صفحه‌‌های نمایش مجهز به هوش مصنوعی محسوب می‌شود. پیشرفتی که اخیرا در حوزه تولید تراشه‌ها و قابلیت‌های پیشرفته آنها حاصل شده، باعث بازتعریف تلویزیون های هوشمند خواهد شد و یکپارچه‌سازی آن با هوش مصنوعی پیشرفته بر پایه سیستم عامل تایزن نیز نمایشگرهای مجهز به هوش مصنوعی را به هسته نوآوری در خانه‌های هوشمند تبدیل خواهد کرد.سامسونگ در سال ۲۰۲۴ نیز نوآوری‌های چششویری را ارائه خواهد کرد. سامسونگ با پیشرفت‌های برجسته در حوزه پردازنده‌ها و قابلیت‌های ویژه هوش مصنوعی می‌تواند تجربه سرگرمی خانگی را متحول کرده و معیارهای جدیدی را در صنعت تلویزیون به‌وجود آورد. این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها