جیپ واگنییر S برقی، نماد آفرود ۶۰۰ اسبی به جهان معرفی شد

فوریه 2, 2024 0 نظر 23

جیپ واگنییر S برقی، غول آفرودی ۶۰۰ اسبی رونمایی شد

جیپ واگنییر S برقی مدل جدیدی از خودروهای آفرودی به سبک واگنییر منتشر کرده است. این مدل جدید با موتور ۶۰۰ اسب بخاری و سیستم برقی قدرتمند خود، قدرت و عملکرد بی‌نظیری را به آفرود و ماجراجویی عرضه می‌کند.

این جیپ آفرودی با قابلیت‌های برقی که به تازگی معرفی شده، موتور قوی و فناوری‌های مدرن، توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به خود جلب کند. طراحی زیبا و قابل تنظیم، به همراه امکاناتی چون سیستم صوتی حرفه‌ای، دوربین‌های جلو و عقب برای کمک به راننده در محیط‌های سخت و بی‌سابقه و … همه توضیح درباره نوآوری‌های جدیدی است که این مدل از خودرو به خود گرفته است.

در کل، جیپ واگنییر S برقی، غول آفرودی ۶۰۰ اسبی یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز در مسیرهای دشوار و بی‌سابقه هستند.

۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۹

جیپ واگنییر S برقی در قالب یک غول آفرودی برقی با قدرت ۶۰۰ اسب بخار معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Jeep Wagoneer S 2025 آشنا می‌شویم.

جیپ قصد دارد واگنییر برقی جدید را از پاییز سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه کند و در همین راستا تصاویر و جزئیاتی از آن را منتشر کرده است. این شاسی بلند آفرودی اکنون علاوه بر پیشرانه ۶۰۰ اسب بخاری از ۴ نمایشگر با کاربردهای مختلف نیز بهره می‌برد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات Jeep Wagoneer S 2025 آشنا می‌شویم.

مشخصات جیپ واگنییر S برقی

جیپ واگنییر S برقی

تصاویر منتشر شده از کابین جیپ واگنیر S نشان می‌دهد این شاسی بلند آفرودی برقی اکنون از ۴ نمایشگر شامل نمایشگر اطلاعاتی سرگرمی، کلاستر دیجیتالی، نمایشگر برای سرنشین جلو و نمایشگر کوچک در پایین کنسول بهره می‌برد. نمایشگر جلوی سرنشین جلو برای تمایشای محتواها و سایر سرگرمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین نمایشگر کوچک در پایین کنسول نیز برای کنترل سیستم تهویه و قابلیت‌های صندلی‌ها نظیر ماساژور و گرم‌کن کاربرد دارد.

جیپ واگنییر S برقیجیپ واگنییر S برقی

البته جیپ قبلا این نمایشگرها را نیز برای گرند واگنییر در نظر گرفته بود، اما اکنون روی داشبورد واگنییر S برخلاف گرند واگنییر هیچ دکمه فیزیکی به چشم نمی‌خورد. مورادی چون سیستم صوتی مکینتاش با ۱۹ بلندگو، سانروف پانوراما دوجداره و نورپردازی زیر نمایشگرها به عنوان سایر امکانات داخی این خودرو محسوب می‌شود.

جیپ واگنییر S برقیجیپ واگنییر S برقی

واگنییر S بر پایه پلتفرم STLA Large توسعه پیدا کرده و به شکل استاندارد از سامانه چهارچرخ محرک ۴xe بهره می‌برد. این خودرو در چندین مدل روانه بازار خواهد شد که بالاترین آن به یک پیشرانه ۶۰۰ اسب بخاری مجهز شده و ظرف مدت ۳٫۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت دست پیدا می‌کند. چنین ارقامی آن را به یکی از سریع‌ترین شاسی بلندهای بازار تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها