کشف سیستم خنک کننده جیبی Galaxy S24 Ultra سامسونگ به صورت جذاب + ویدیو

ژانویه 27, 2024 0 نظر 51

کالبدشکافی گلکسی S24 Ultra سیستم خنک کننده جدید سامسونگ را نمایان کرد

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه و تکنولوژی در جهان، همیشه برای بهبود و ارتقاء محصولات خود تلاش کرده است. اخیراً، آنها رونمایی از گلکسی S24 Ultra کرده اند که باعث توجه بسیاری از علاقه مندان به تکنولوژی شده است. یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی، سیستم خنک کننده جدید آن است که به تازگی به عنوان نتیجه کالبدشکافی گلکسی S24 Ultra معرفی شده است.

این سیستم خنک کننده جدید از ترکیبی از فن‌های موثر و سیستم‌های حرارتی پیشرفته استفاده می‌کند تا از گرمای تولید شده توسط دستگاه جلوگیری کرده و اجازه دهد تا گوشی به بهترین عملکرد خود برسد. این امر به خصوص برای افرادی که از بازی و استفاده مداوم از برنامه‌های سنگین روی گوشی خود استفاده می‌کنند، بسیار مهم است.

تصاویر و ویدیو‌هایی که از کالبدشکافی گلکسی S24 Ultra منتشر شده است، نشان می‌دهد که سامسونگ به طراحی مداوم و بهبود محصولات خود تاکید دارد و این سیستم خنک کننده جدید نیز اثبات این موضوع است.

۰۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۴

این ویدیوی کالبدشکافی نشان می‌دهد اجزای داخلی سامسونگ گلکسی اس ۲۴  اولترا – Galaxy S24 Ultra چه تغییری نسبت به گلکسی اس ۲۳ اولترا کرده‌اند.

به‌تازگی ویدیویی از تست انجماد گلکسی S24 اولترا منتشر شد و ویدیوهای دیگری نیز همچنان در حال بیرون آمدن هستند که در برخی موارد، تست‌های عجیب و غریبی را نشان می‌دهند. کانال یوتیوب PBKreviews هم بیش از این علاقه‌مندان را منتظر نگذاشت و مثل همیشه، دل و روده پرچمدار جدید سامسونگ را بیرون آورد. ویدیوی کالبدشکافی گلکسی S24 Ultra یک نکته مهم دارد.

یکی از مهم‌ترین حقایقی که این ویدیو فاش می‌کند، وجود یک محفظه بخار بزرگ‌تر از گلکسی S23 اولترا درون پرچمدار جدید است؛ چیزی که می‌تواند در مدیریت بهتر دمای این گوشی، موثر باشد.

اما چیزهای جالب دیگری هم در این ویدیو وجود دارد. در دقیقه ۴:۳۰ مین‌برد را همراه با میکروفون و دوربین‌های متصل به آن می‌توان دید. در دقیقه ۶ هم قلب تپنده و پردازنده گوشی به‌نمایش درمی‌آید. در ادامه می‌بینید که چگونه باتری با نوعی نوار چسب در جای خود محکم شده است. حوالی دقیقه ۱۰ و لحظه جدا کردن صفحه نمایش نیز، صحنه‌ای دیدنی است.

ناگفته نماند گوشی دیده شده در این ویدیو، نسخه آمریکایی و دارای آنتن‌های ۵G mmWave روی فریم خود است؛ همان دو قطعه‌ای که در دقیقه ۶:۱۵ به تصویر کشیده شد.

اما یکی از اهداف انجام کالبدشکافی‌هایی، این است که مشخص شود در صورت خرابی گوشی، باز کردن و تعمیر آن دردسر زیادی دارد یا نه؟ این کانال، به گلکسی S24 اولترا امتیاز تعمیرپذیری ۹ از ۱۰ داد که نمره خوبی به‌حساب می‌آید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها