پاکسازی فوری خط و نشان تعزیرات برای اسنپ و تپسی

مارس 6, 2024 0 نظر 23

خط و نشان تعزیرات برای اسنپ و تپسی؛ گزینه عجله دارم فورا حذف شود

در دنیای پر از رقابت و اهمیت رضایت مشتری، شرکت‌های اسنپ و تپسی به عنوان دویست کمپانی معتبر و پراستقبال در حوزه خدمات آنلاین ایران، نقش بسیار مهمی دارند. اما متأسفانه، گزینه عجله در این دو اپلیکیشن به مشتریان موقعیتی فشار آورده و برخی از افراد را وادار به انتخاب آن می‌کند، حتی در شرایطی که عجله واقعی ندارند.

بنابراین، تصمیم گیری برای اداره این دو شرکت به اهمیت بسیاری برای ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتری می‌آیند. تحمیل تعزیرات مالی یا قانونی به اسنپ و تپسی در صورت تخلف از قوانین و مقررات به یک راهکار مناسب و لازم تبدیل می‌شود. این اقدامات به دوش شرکت‌ها فشار می‌آورد تا مشتریان راه‌هایی بهتر و منطقی‌تر برای استفاده از خدماتشان ارائه دهند و عجله را از معادله خارج کنند.

با تنظیم قوانین و مقررات صحیح و پایبندی به آن، می‌توان به اصلاح رفتار شرکت‌ها و افزایش سطح رضایت مشتریان از خدمات این دو کمپانی پرداخت و محیط رقابتی سالم‌تری را برای همه فراهم کرد.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۵رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با غیر قانونی خواندن گزینه عجله دارم در اسنپ و تپسی، خواهان حذف سریع و فوری این گزینه شد.با عنایت به اخبار داخلی، مدتی است که گزینه «عجله دارم» در تاکسی های آنلاین اسنپ و تپسی مورد اعتراض مردم قرار گرفته و سازمان تعزیرات حکومتی به‌عنوان یک نهاد نظارتی بر کسب و کارهای مختلف در آخرین هشدار خود، خواستار حذف فوری این گزینه از روی پلتفرم‌های مذکور شده است.گزینه «عجله دارم» اسنپ و تپسی، مصداق بارز گران‌فروشی استاحمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست اخیر خود با حضور جمعی از خبرنگاران، برای بار دوم به گزینه «عجله دارم» در تاکسی های اینترنتی اعتراض کرد و به تاکسی های اینترنتی اسنپ و تپسی اعلام کرد این گزینه را از پلتفرم خود حذف کنند؛ در غیر این صورت این پرونده در در مراجع قانونی بالادست رسیدگی و حکم مقرر آن صادر می‌شود. همچنین وی اظهار کرد هیچ‌یک از دستگاه‌های نظارتی مسئول به این موضوع ورود پیدا نکردند و در نهایت سازمان تعزیرات به آن ورود کرد؛ زیرا گزینه عجله دارم تاکسی های اینترنتی مصداق بارز گران فروشی و تخلف است.رئیس سازمان تعزیرات با اشاره به زمان‌بر بودن رسیدگی به این پرونده، بهترین اقدام را حذف گزینه عجله دارم از سوی خود تاکسی های آنلاین دانست. این بار دومی است که سازمان تعزیرات حکومتی مستقیماً به این موضوع ورود می‌کند. پیش از این نیز محمد علی اسفنانی، سخنگوی این سازمان اعلام کرده بود که گزینه «عجله دارم» شیوه جدید گران‌فروشی است و کسی که این گزینه را انتخاب می‌کند نه زودتر به مقصد می‌رسد و نه امکان اضافه‌تری به وی تعلق می‌گیرد. علاوه بر این، معمولا برخی رانندگان، مسافران را دو تا سه بار در انتظار می‌گذارند تا به ناچار گزینه عجله دارم را انتخاب کنند و در نهایت با انتخاب این گزینه، ۲۰ تا ۳۰ درصد به کرایه پرداختی اضافه می‌شود.اسفنانی با تذکر جدی به مدیران تاکسی های اینترنتی کشور از آن‌ها درخواست کرد که گزینه «عجله دارم» را حذف کنند تا مردم دچار مشکل نشوند. همچنین وی تاکید کرد که مطابق مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، اگر تخلف گران‌فروشی آنان احراز شود، رئیس شعبه به آنها اجازه حکم به پلمپ داده است یا می‌توانند بنر نصب کنند که این واحد متخلف است و از ادامه خدمات آنها جلوگیری شود. همچنین بخوانید: قیمت گذاری دستوری به سراغ اسنپ و تپسی می‌آید مدیرعامل اسنپ: شورای رقابت باید از ورود رقیب دولتی به بازار جلوگیری کند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها