حلقه هوشمند iHeal Ring: مراقبتی هوشمند برای فشار خون و ضربان قلبتان

دسامبر 31, 2023 0 نظر 38

حلقه هوشمند iHeal Ring به عنوان یک دستگاه پوشیدنی، به شما کمک می‌کند تا همیشه حواستان به فشار خون و ضربان قلبتان باشد. این حلقه با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی و سنسورهای پیشرفته، اطلاعات دقیقی از فشار خون و نوسانات ضربان قلب شما را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید وضعیت سلامتی خود را بهتر کنترل کنید.

با بهره‌گیری از داده‌های به دست آمده از حلقه iHeal Ring، شما می‌توانید تغییرات مشاهده شده در فشار خون و ضربان قلب خود را پیگیری کرده و بهبود سلامتی خود را به صورت مداوم مورد نظر قرار دهید. همچنین، این حلقه هوشمند با نصب اپلیکیشن مرتبط بر روی گوشی همراه شما، امکان دسترسی به گزارش‌های دقیق و کامل از سلامت قلبی و عروقی خود را نیز فراهم می‌کند.

با توجه به اهمیت حفظ سلامتی قلب و عروق، حلقه هوشمند iHeal Ring می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر واقعی برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی مورد استفاده قرار گیرد و به شما کمک کند تا به صورت مداوم روند سلامتی قلبی خود را پیگیری کرده و اقدامات مناسب را انجام دهید.

حلقه هوشمند iHeal Ring یک گجت پوشیدنی مبتکرانه است که اطلاعات سلامت و بدن شما را جمع‌آوری می‌کند و روی نمایشگر گوشی‌تان به‌نمایش خواهد گذاشت.

شرکت Kospetfit به‌تازگی در کنار ساعت‌های هوشمند iHeal 5 و iHeal 5R خودش، از حلقه هوشمند iHeal Ring نیز رونمایی کرده است. این یک گجت پوشیدنی کوچک است که با طیف وسیعی از سنسورهای سنجشگر سلامت، اطلاعات بدن شما را خیلی دقیق‌تر از آنچه که باید اندازه‌گیری می‌کند.

حلقه هوشمند iHeal Ring

سازنده ادعا می‌کند که این گجت می‌تواند فشار خون شما را اندازه‌گیری کند و در کنار آن چند ویژگی دیگر مربوط به سلامت را هم به‌همراه دارد. شاید این همان چیزی باشد که ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای سلامت هم ارائه می‌کنند. با این حال ادعای شرکت Kospetfit قابل بررسی است؛ چرا که هیچ‌وقت دقت گجت‌های پوشیدنی بازار به‌اندازه محصولات پزشکی نبوده است.

قابلیت‌های حلقه هوشمند iHeal Ring

این حلقه هوشمند چندین قابلیت مختلف را در اختیار شما خواهد گذاشت. می‌تواند روی ضربان قلب شما نظارت کند، الگوی خواب شما را بررسی کرده، سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند و از چندین حالت مختلف ورزشی آن برای بررسی تمرینات ورزشی خود استفاده کنید. طراحی این حلقه کاملا ضد آب است، وزن ۵ گرمی و ضخامت ۳.۳ میلی‌متری دارد و بدون مشکل می‌توانید در فعالیت‌های درون آب مثل شنا هم از آن استفاده کنید.

با هر بار شارژ این دستگاه می‌توانید یک هفته از آن استفاده کنید. از آنجا که فاقد نمایشگر است و اطلاعات را روی نمایشگر گوشی شما به‌نمایش خواهد گذاشت، برای استفاده به ظرفیت شارژ زیادی هم احتیاج ندارد و با تنها با یک پاوربانک می‌توانید آن را تا ۱۰۰ روز روشن نگه دارید. در واقع مصرف شارژ آن دقیقا مشابه ایربادهای بی‌سیم بالارده است.

حلقه هوشمند iHeal Ring در سه رنگ نقره‌ای، مشکی یا سفید سرامیکی و با سایزهای ۴۹ تا ۶۸ میلی‌متری طراحی و عرضه می‌شود. بنابراین متناسب با هر انگشتی، یک نسخه از آن تولید می‌شود. قیمت نهایی آن هم ۲۰۰ دلار است که در حال حاضر سازنده با تخفیف آن را ۱۰۰ دلار می‌فروشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها