عکس های شگفت انگیز گوشی گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی به نمایش درآمدند

ژانویه 14, 2024 0 نظر 30

عکس‌های جدید گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شد

گلکسی S24 اولترا یکی از انتظارات برانگیز‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۳ است که شرکت سامسونگ اخیرا عکس‌های جدید آن را منتشر کرده است. این عکس‌ها نشان دهنده ظاهر واقعی این گوشی بوده و به شدت مورد توجه علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی قرار گرفته است. گلکسی S24 اولترا با دوربین‌های پیشرفته، صفحه نمایش بزرگ و امکانات فوق‌العاده از نظر ظاهری و عملکردی یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۳ به شمار می‌رود.

این گوشی با ظاهری بسیار زیبا و شیک، قدرت پردازشی بالا و قابلیت‌های عالی در عکاسی و فیلم‌برداری، توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. عکس‌های جدید منتشر شده از گلکسی S24 اولترا نشان دهنده این است که این گوشی قدرتمند علاوه بر عملکرد بی‌نقص، ظاهری بسیار زیبا و حرفه‌ای نیز دارد که منجر به افزایش تقاضا برای آن شده است. به نظر می‌رسد که گلکسی S24 اولترا توانسته است تا با عکس‌های جدید منتشر شده خود رده‌ای جدید از زیبایی و کارایی را به دنیای واقعی معرفی کند.

دو عکس جدید از گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد طراحی قاب پشتی و نمایشگر آن را نشان می‌دهد.

تنها ۳ روز تا رونمایی از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 سامسونگ فاصله داریم. گوشی‌هایی که ۲۷ دی ماه در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند. تا امروز اطلاعات زیادی از مشخصات فنی این محصولات به‌بیرون درز کرده است. حالا عکس های جدیدی از گوشی گلکسی S24 اولترا در دنیای واقعی منتشر شده که طراحی آن را به‌نمایش می‌گذارد.

این تصاویر بار دیگر پرچمدار آتی سامسونگ را در رنگ طلایی به‌نمایش می‌گذارند که فریم میانی هم رنگ با آن را به‌نمایش می‌گذارد. در این تصاویر نمایشگر غول پیکر گوشی  سامسونگ دیده نمی‌شود، اما به‌جز قاب پشتی می‌توانید فریم جانبی دستگاه را هم ببینید. سامسونگ از یک فریم تیتانیومی جدید در اینجا استفاده کرده که سطح تازه‌ای از استحکام و وزن کم را به‌ارمغان میاورد. دقیقا مثل گوشی‌های سری آیفون ١۵ پرو اپل که به فریم تیتانیومی مجهز شده‌اند.

حتی اگر ذره‌ای در استفاده از یک نمایشگر لبه خمیده شک داشتید، عکسی که فریم جانبی گوشی را نشان می‌دهد نمایشگر لب تخت آن را تأیید می‌کند. فاصله زیادی تا رونمایی رسمی از این گوشی باقی نمانده است. سه روز دیگر می‌توانید به‌طور کامل با این دیوایس آشنا شوید.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها