موتورولا با دو گوشی ارزان قیمت به بازار وارد شد!

ژانویه 23, 2024 0 نظر 29

موتورولا، یکی از شرکت‌های پیشگام در صنعت تلفن همراه، با ارائه دو گوشی ارزان قیمت به بازار موبایل وارد میدان شد. این دو گوشی که به نام‌های Moto E6 و Moto G7 Power شناخته می‌شوند، با قیمت مناسب و قابل تحمل نسبت به سایر گوشی‌های همرده خود، توانسته اند توجه زیادی را به خود جلب کنند.

گوشی Moto E6 از نمایشگر ۵.۵ اینچی و دوربین ۱۳ شواپیکسلی برخوردار است که با توجه به قیمت مناسب خود، گزینه جذابی برای کاربران با بودجه محدود به حساب می‌آید. از طرف دیگر، Moto G7 Power با باتری فوق‌العاده قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود، توانسته است نظر مثبت بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کرده و در بازار موبایل جای خود را بیابد.

بنابراین، ورود این دو گوشی ارزان قیمت به بازار، به عنوان یک گزینه قابل توجه برای کاربرانی که به دنبال گوشی‌های با کیفیت و قیمت مناسب هستند، می‌تواند مورد توجه قرار گیرد و به موتورولا کمک کند تا بازار خود را گسترش دهد.

۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۱

موتو جی ۰۴ – Moto G04 و موتو جی ۲۴ – Moto G24 دو گوشی ارزان و جدید موتورولا هستند که کمی بیش از ۱۰۰ یورو قیمت دارند.

برند موتورولا دو گوشی ارزان قیمت از سری Moto G را در اروپا معرفی کرد. این گوشی‌ها که ۶٫۶ اینچی هستند، موتو G04 و موتو G24 نام دارند.

پنل ال‌سی‌دی هر دو گوشی، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و باتری آن‌ها ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. برخورداری از سیستم عامل اندروید ۱۴ و فریم پلاستیکی، از دیگر ویژگی‌های مشترک آن‌هاست.

در قلب موتو G04، تراشه Unisoc T606 نهفته است که با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی آن، ۵ شواپیکسلی و تک دوربین اصلی در پنل عقب، ۱۶ شواپیکسلی است.

موتو G24 اما از تراشه هلیو G85 مدیاتک قدرت می‌گیرد؛ با ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۴ گیگ رم. دوربین سلفی این گوشی، ۸ شواپیکسلی است و یک دوربین اصلی ۵۰ شواپیکسلی با همراهی لنز ماکرو ۲ شواپیکسلی در پشت خود دارد.

در فهرست مشخصات این گوشی‌ها نام رابط کاربری MyUX، حسگر اثر انگشت، جک هدفون و گواهی IP52 برای مقاومت در برابر قطرات آب هم دیده می‌‎شود.

قیمت دو گوشی جدید موتورولا

موتو G04 با رنگ‌بندی مشکی، سبز، آبی و نارنجی، در اروپا ۱۱۹ یورو قیمت خورده است. موتو G24 نیز در چهار رنگ  خاکستری، سبز، بلوبری و صورتی با قیمت ۱۲۹ یورو به‌فروش می‌‎رسد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها